Akut, någon som är vaken

Det var fånen som lagt av, ingen skugga på operatören. Övriga apparater fungerade liksom reservfånen när jag väl hittat den.
Nåja, jag tröstade mig med en tur till byn efter läkarbesöket (som behövdes för förlängning av färdtjänsten). Äntligen tog jag mig tid med att klippa mig igen.
Praktikanten o dennes handledare fick en våt dröm besannad, hur ofta får man klippa typ Marie Fredriksson frisyr på någon med extremt tjockt hår som går ner till o över midjan?
Själv är jag nöjd som faan, även om det behövs lite putsning.

Praktikanten o dennes handledare fick en våt dröm besannad, hur ofta får man klippa typ Marie Fredriksson frisyr på någon med extremt tjockt hår som går ner till o över midjan?

Samlades håret ihop sen för att göra peruk av? Det hade jag velat om jag kapat ett sånt hår!

Samlades håret ihop sen för att göra peruk av? Det hade jag velat om jag kapat ett sånt hår!
Jag tror det slängdes, orkade inte engagera mig, eller så såldes det utan att jag blev informerad. Orkade inte bry mig.
Det mesta samlades ihop i en svans som inte hamnade på golvet.

Jag är medveten om att mitt hår var värt en förmögenhet. Tyvärr var jag inte i skick för att förhandla om det. JAG-VILLE-BARA-BLI-AV-MED-DET.

Mitt blonda hårsvall har varit en förbannelse sedan jag var liten. Jag är uppvuxen med att män trodde de fick taffsa på mig för att jag var blond o hade långt hår. O att de hade en banan mellan benen.
Jag är uppvuxen i Mellanöstern inklusive Israel, delvis i katolska klosterskolor. Jag delar mycket erfarenheter med @Cambrie framförallt vill jag ha mitt hår ifred.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 250
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 887
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 522
Senast: Araminta
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar