Akut HjÄlp Viktigt!!

Apollo 13

Trådstartare
AKUT HJÄLP, VIKTIGT :angel:

Så här, en släkting till mig kommer på besök i helgen från USA.
Det blev lite snabbt inplanerat och min mor fick nyss ett mail i stil med "vill ni ha något här i från så säg till så ska jag försöka fixa det".
Ohh jag har ju så svårt att låta bli att försöka drömma om att jag skulle kunna få tag på ett riktigt snyggt westernträns!

Så, min fråga är alltså, är det någon som vet några butiker som säljer träns (eller andra små grejer som enelt kommer med på ett plan) som man kan leta upp på nätet och be henne ta med? Problemet är ju också att de bor i NY (stor och jag har ingen aning om vart... mycket nära släkting :angel:)
Hoppas hoppas hoppas att någon kan hjälpa mig!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 504
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Ja, det är en av de där välja rätt hundras trådarna igen :p Men det här är lite mera på seriöst skoj då jag inte planerar att skaffa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 050
Senast: AraSlei
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix