Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen utredning, har behov av att få lugn o ro samt dygnsrutiner.Fyra veckor??!! ska dom utreda något då? (du behöver absolut inte svara)
Jättebra att du sätter hälsan i första hand. var rädd om dig och krya på dig.
?(Nej, det här gick inte alls)
Jag försökte bara ladda upp filmen från @Cocos vardagsrum.
Uppdatering, var lite när vi kom på att Leon fortfarande stod kvar i importörens namn (kennel). Hjärtat i halsgropen, men nu är fullmakt på väg till @Hyacinth
Jag har haft honom på helfoder o han fyllde 7 år för 3 år sedan.
Förra hunden gick igång o sjöng duett med vargyl, samma med Mosarts operor o glassbilen. Han slutade reagera på glassbilen när vi mötte den ute o blev paff för att det var en bil.
Film från när Leon va hos mig några dagar.
Han gillar när man sjunger för honom, men är inte likna hård som idol juryn
En bil kör utanför i slutet vilket skapar lite förväntan på att nån ska komma o hälsa på
Jag har nyss fått fullmakt på att Leon är under mitt ansvar hädanefter.
Du är så jäkla bra!Jag har nyss fått fullmakt på att Leon är under mitt ansvar hädanefter.
Promenaderna idag har bara blivit fyra, men 81, 135, 52 och 71 minuter långa. Och imorrn ska han få lära sig att ha tråkigt, för då ska vi bevittna en division-sex-match i fotboll. Hemmalaget ska få stryk av min sons nya lag.
Vad gäller fullmakten, så är @Hyacinth arkitekten och administratören bakom allt. Råkar bara vara mitt namn på pappret.Du är så jäkla bra!