Akut hjälp med Leon?

Film från när Leon va hos mig några dagar.
Han gillar när man sjunger för honom, men är inte likna hård som idol juryn :angel:
En bil kör utanför i slutet vilket skapar lite förväntan på att nån ska komma o hälsa på ;)
Förra hunden gick igång o sjöng duett med vargyl, samma med Mosarts operor o glassbilen. Han slutade reagera på glassbilen när vi mötte den ute o blev paff för att det var en bil.

Jag har nyss fått fullmakt på att Leon är under mitt ansvar hädanefter.

Promenaderna idag har bara blivit fyra, men 81, 135, 52 och 71 minuter långa. Och imorrn ska han få lära sig att ha tråkigt, för då ska vi bevittna en division-sex-match i fotboll. Hemmalaget ska få stryk av min sons nya lag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 930
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar