AKUT! Försvunnen i Getinge!

Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

"knappen.."
Att dom inte förbjuder skiten!!:mad:
Hoppas att hundstackarn kommer till rätta snart!
*tröstkramar*

Okej tack, ska säga till dem om detta.

Ambra, jag tycker inte man ska förbjuda allt, men smällare som vanliga svenssons kan köpa tycker jag är onödigt.
Dock vill jag gärna ha kvar fyverkerier, men det ska vara stränga regler om vem och vart och hur man får använda dessa.
Det som faktsikt är mest skrämmande ändå med smällare, föräldrar köper dessa till sina barn och ignorerar åldersgränder och varnings texter.. Läste att det dog en 16 kille efter en fyverkeripjäs exploderade i hans ansikte. Och när man är 16 år så borde man ha rätt så stor koll på grejjerna, hur stor koll har då tio åringar med "bomber" och annat jäkla smällande.. :crazy:

Det jag menar är att det ska förbjudas att användas av "vemsomhelst"!
Att det arrangeras av kommuneran så som majbrasor är väl en kalasidé?!

Såg du mitt tips om tidningar?
Det är otroligt efektivt om ni kan få dom att skriva en artikel och det borde inte vara så svårt.
Söt liten hund skrämd av raketer, försvunnen i kylan, halva byn på jakt efter henne, matte på sjukhus
Vilken tidning skulle säga nej till detta:confused:

Jag ska tipsa dem om tidning..
Jag vet inte vilken lokal tidning de har i den trakten..
Och jag tror inte jag kan formulera mig tillräckligt bra för att tidningen skulle ta mig på allvar och kan tycka att det är ett spännande repotage..

det tror jag inte du behöver, de skriver själva det är själva historien de behöver tipsas om.

ja men hur ska jag förklara tillräckligt bra för journalisterna om historien?
(det var det jag menade.. :o)

(Ja du ser, hur ska jag kunna förklara någonting, gosh, jag har super problem med att försöka skriva vettigt så att det ska se bra ut på alla andras data skärmar med... :o)

ja men hur ska jag förklara tillräckligt bra för journalisterna om historien?
(det var det jag menade.. :o)

(Ja du ser, hur ska jag kunna förklara någonting, gosh, jag har super problem med att försöka skriva vettigt så att det ska se bra ut på alla andras data skärmar med... :o)

Skicka dem ett mail med adressen till den här tråden:idea: och skriv namn och telefon till ägarna, med deras tillstånd så klart.

Hallands posten är den lokala tidningen där nere har jag förstått efter att ha nyttjat google en stund.
Men jag kan inte hitta på deras hemsida kontakt för scoop?
Tycker jag är lite dåligt..
Vart ska jag skicka mitt mail tycker ni?

Ring redaktionen--de vet vem du skall tala med.
Det är lättare att snacka direkt än maila !
Men de har förmodligen inte öppet nu-ta dem direkt i morgon !
Hoppas verkligen att lilla Lady snart är tillbaka !
Hälsn.

Hallands posten är den lokala tidningen där nere har jag förstått efter att ha nyttjat google en stund.
Men jag kan inte hitta på deras hemsida kontakt för scoop?
Tycker jag är lite dåligt..
Vart ska jag skicka mitt mail tycker ni?

Jag tror att du kan maila direkt till kundtjänst, ring dem sedan eller lämna ditt nummer och be att få bli uppringd för mer info, vädja till deras medkänsla.

Har läst hela tråden. Usch, vad tråkigt att lilla Lady är borta.. :cry: Håller med om att alla privatpersoner borde förbjudas använda smällare o raketer. Hoppas ingerligt att hon är varm o mätt o att ni snart hittar henne!!!

Styrkekramar till dig, hunden o hundens ägare..

Hoppas verkligen att detta slutar bra.

Om du bara visste hur mycket jag önskar att det verkligen gör det med.. .
Idag har hon varit borta i fem dagar....
Hade det varit sommar hade jag inte haft samma hopplösa känsla inombords.......

tindra som skall gå på journalisthögskolan kan väl få ett uppdrag att skriva ngt? :idea:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka