AKUT! Försvunnen i Getinge!

Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Nope.. vi har inte hört eller sett något alls..

Ägarna funderar på om man ska kontakta skk och föra in henne som avliden.. Men jag vet inte om jag vill ge upp än..
Det blir så.. Defenitivt.. :(

Stackars hund!!! Jag har en brevvän utanför getinge jag ska be henne hålla utkik!

Det finns en upphittad dp i Karlstad om någon stulit henne kanske det är Lady?

Från DP-klubbens hemsida:

En upphittad dvärgpinscher finns hos polisen i Karlstad, om du saknar din dvärgpinscher ring polisman Hasse Eriksson 054-145366

En upphittad dvärgpinscher finns hos polisen i Karlstad, om du saknar din dvärgpinscher ring polisman Hasse Eriksson 054-145366

Tänk om...
Håller alla tummar och tår!

Läste också:

"Tillvaratagen/upphittad dvärg pinscher söker ägare. Polismyndigheten Värmland har omhändertagit en upphittad dvärgpinscher, unghund och hona med rödbrun päls. Dvärgpinschern är försedd med ett rosa halsband. I halsbandet finns hundens namn."
Källa: polisen.se

Håller tummarna att det kanske är Lady

Jag håller tummarna hårt för att det ska vara hon!

Undrar var TS är?? Hoppas att hon har sett detta och kan kolla upp infon! Håller alla tummar, tår och tassar för att det är lilla Lady.

i så fall vore det ju bra om någon på buke kunde ringa och fråga om det står lady i halsbandet

Fast det behöver det ju inte göra, är hunden stulen vet de ju inte vad den heter och har säkert gett den ett nytt namn.

Har ägaren (som Lady omplacerades till) tipsats om detta? Har polisen tipsats om att det kan vara Lady? Bör man ringa någon?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka