Aktivitetsfältet eller vad det heter...

gul_zebra

Trådstartare
Hur kan man byta plats på det man gör i aktivitetsfältet utan att stänga ner nåt?
Måste ha internet närmast startmenyn men nu är det msn där och jag blir ärligt talat galen om det inte är rätt ordning där... :o :crazy:
 
Sv: Aktivitetsfältet eller vad det heter...

Det går väl inte vad jag vet (lite irriterande ibland på jobbet när man har ett massa fönster som man ska navigera mellan och helst snabbt). Däremot minimeras iaf min msn till "klockan" om jag trycker på krysset, det borde väl din göra också? Det stängs inte ner förrän man väljer avsluta.

/Erica
 
Sv: Aktivitetsfältet eller vad det heter...

Då blir det till att starta programmet i rätt ordning från början. Nej, det går inte "flytta" runt bland redan startade program som finns i Aktivitetsfältet.

Du kan ju göra så som Cheeserica sa...men det gäller bara MSN.

Sen kan man ju vara omständig:
Behöver du byta plats mellan t.ex. Word och Internet Explorer...ja då är det till att stänga IE och länka upp addressen igen på nytt.....
Så har Word hamnat på vänster sida om Word

Eller stänga Word och hämta upp det sparade dokumentet.
Så har dom bytt plats med IE på vänster sida.

Eller så skiter man i att det ser ut som det gör och arbetar vidare.....
 
Sv: Aktivitetsfältet eller vad det heter...

Ja så blir det här också, problemet där var bara att med msn menar jag en konversation... Annars har jag aldrig msn uppe.

moiran: Tackar, ska ta och övertala mamms om att få installera det :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 407
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 059
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 123
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 397
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp