Aktivering

Pippi73

Trådstartare
Är enbent se´n ett par veckoroch har svårt att ta mig ut öht:mad:
Får hjälp med promenader av hundarna men inte så mycket aktivering.
Gubben min har ställt ut en stol som jag kan sitta på ute. Därifrån kör jag lite fjärrdirrigering, godisletning och bollar.
Inne försöker jag med allt jag kan komma på. Aktiveringsleksakerna/godisgömmorna i all ära men har man smarta border collies så har man:p
Men, jag har ju lite hjälp av hundarna mitt i eländet, de städar bra:)

Sv: Aktivering

tea är duktig på att lägg in och plocka ur maskinen men jag har tvättmaskinen nere och vill inte gärna gå i trappan.

Hundarna har iallafall plockat undan julen åt mig:idea:

Sv: Aktivering

vill inte gärna gå i trappan.

Hundarna har iallafall plockat undan julen åt mig:idea:

Och snart är det dags att plocka fram påsk :idea:

Jag vet ju inte alls hur du bor, kan de hämta saker åt dig, öppna dörrar, tända/släcka lampan och andra vardagliga sysslor? Kan hundarna gå i trappan och hämta saker du behöver där nere? Kan du dirigera dem till olika rum? Kombinera kommandon till mer och mer komplexa instruktioner typ "gå till badrummet, hämta en hårborste, ge den till husse, kom tillbaka till matte"?
Om de kan allt detta kanske du kan lära dem att putsa fönster, det skulle i alla fall jag ha nytta av :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 861
Senast: Maniac123
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 515
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 385
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
3 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka