Aktivera min gamla tik

H

Hardedoggs

Ska böra aktivera mina hundar igen även min gamla gumma.:D

Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på:confused:
Lite lätt lydnad ska hon få gå men sen tänkte jag hitta på nåt annat bara för skojs skull.
Har suttit & funderat på Freestyle men det känns som det inte skulle passa henne & agility vill jag inte
men då sa nån att jag kunde tests dragpulling (stavas de så?)
Nån som vet lite mer om denna sport? Har försökt gå in på deras sida men den har varit nere ett tag. Har även mailat men har inte fått nåt svar :confused:

Några tips på andra aktivteter som skulle passa en gammal gumma:idea: :) ?

Sv: Aktivera min gamla tik

Spår kanske.
Då kan ni gå det i hennes takt samtidigt som hon får aktivera hjärnan.

Eller vanliga små trix; städa, lyfta tassarna, några enkla freestylerörelser (slalom mellan dina ben etc).

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar