Sv: ÄKTA KÄRLEK! Det finaste man kan får av en häst!
Gud vad vackert! Det föll en liten tår...
Gud vad vackert! Det föll en liten tår...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idiotdumt helt enkelt att själv sitta bredvid en häst som ligger och en som står. På fötterna bör man vara så att man har chans att hoppa undan om någon blir skrämd.
Med det är inte sagt att man inte skall älska sin häst och få dess tillit. Men att räkna med kärlek tillbaka är att tro att hästar är människor.
En del "älskar" t.o.m. sina hästar så mycket att de inte avlivar hästen när det lider, för den är ju så gullig, uttryckte en hästägare det som tänkte låta sin sjuka shettis gå där med onda ben.
Hälsning Maja
En häst jag hade mycket bra kontakt med på ridskolan
var bara för söt en gång.
Vi hade fodrat med hö ute och jag gick i hagen o filurade, satte mig bredvid henne och pratade lite med henne, då buffade hon en del av höet bort till mig, haha vet inte om det var meningen men det såg verkligen ut som att hon ville dela med sig
Är nog det gulligaste jag varit med om i hästväg
Ursprungligen postat av Stopek
Idiotdumt helt enkelt att själv sitta bredvid en häst som ligger och en som står. På fötterna bör man vara så att man har chans att hoppa undan om någon blir skrämd.
Med det är inte sagt att man inte skall älska sin häst och få dess tillit. Men att räkna med kärlek tillbaka är att tro att hästar är människor.
En del "älskar" t.o.m. sina hästar så mycket att de inte avlivar hästen när det lider, för den är ju så gullig, uttryckte en hästägare det som tänkte låta sin sjuka shettis gå där med onda ben.
Hälsning Maja