Åkerbo 5-8 juli.

Vita_N_6520

Trådstartare
Är det någon härifrån som ska dit? :idea:
Vilken klass ska ni starta?

Blir lite förvånad för det är knappt några anmälda dit än, jag som trodde jag skulle vara bland de sista :p
Är bara ca 12 stycken än i 90 klassen :crazy:

Någon som vet hur debutantbanan brukar vara? :angel:

Sv: Åkerbo 5-8 juli.

Om rykterna är sanna att Falkenberg inte ska ha en 100 klass så blir det åkerbo istället. Då blir det debut i 100 klassen. Har ju tråkigt nog bara en häst nu mera :( Fast har inte anmält mig än.

Är nog många som jobbar torsdag och fredag så kanske inte blir så mkt starter pga det.

Jag har också planerat att åka dit och rida YRSM , tror att ungdjuren för följa med och gå 100 cm klassen också, beror på om vi kan få häst ,hund katt och huspassning så många dagar..

Oj. Ska 'alla' här rida SM(klasserna) :eek:

Jag känner mig som en nybörjare.. :D
(vilket jag visserligen är inom FT..)

Skulle åka dit och kola på junior sm, men nu kan jag bara komma på söndagen eftersom jag ska på ft- läger hela veckan. Ngn här som vet vad det ska gå för klass/-er på söndagen? :)

*kl*

ja, ville gärna åka hit o debutera med min nya pålle men vi får se, bara för jag är så jävla seg så hann jag inte ta Ftkortet på min praktik jag har haft i tranemo nu i fem sex veckor så det verkar som jag får hänga på åkerbos korttagningar veckorna innan tävlingen...

Men vill jättegärna dit, jag har fått blodad tand för det här med FT nu efter tiden i tranemo! :D

På söndagen är det terrängprovet för CNC* och CNC**, SM-klassern med andra ord.
Jag har precis börjat fundera och tror att jag kommer och rider * med fullblodet och kanske debuterar lätt klass med unghästen.
Någon annan som kommer åka mot/förbi Stockholm fredag em/kväll?

Pluppar upp tråden lite.

Är det någon som vet hur debutantbanan brukar se ut?
Svår? Konstiga hinder? ;)
Kuperat? (kanske inte.?!)

Pluppar upp tråden lite.

Är det någon som vet hur debutantbanan brukar se ut?
Svår? Konstiga hinder? ;)
Kuperat? (kanske inte.?!)

Kommer inte ihåg om jag har startat deb där men ridit några lättklass iaf. Banan är inte kuperad, mest åker med nån liten skogsdunge och nån liten backe.

Lättklassen brukar vara schysst med alternativ på dom lite svårare hinderna. Ett år hade dom en parkbänk innan vattnet med två dockor i männsklig storlek på som man skulle hoppa över :eek: Tyckte det var ett konstigt hinder för hästar kan inte se skillnad på dockor och människor.... Annars tycker jag det är en väldigt trevlig bana, hoppas dom fått ordning på organisationen bara :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar