Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min åt alla täcken som flaxade lite grann. Det enda täcket som dög var ett skitfult, grönt ponnytäcke med gula kanter. Det var litet och satt väldigt tight.
Så länge det satt ordentligt så brydde han sig inte. Fanns det lite löst tyg så bara måste han slita i det.
Värt att tänka på?
Där sa du ju något!Du får ta ut en hästpratare som får förmedla lite väl valda hot
Jag lovar. Det funkar att träna häst hårt, även utan att ha den täckad. Man får släppa lite på sina krav, bara.
Borsta bara rent under sadeln, och ha en handduk eller nåt under sadeln, som är lättvättad. Gnugga honom med halm efter träningen.
Skaderisken för att han ska trassla in sig i täcken är betydligt större än att hn skulle bli sjuk eller skadad för att han är otäckad.
Lantmännen och granngården här omkring brukar ha det, det är egentligen för att få grisar att sluta äta på varandra :/ men fungerar väldigt bra mot bävrar i stallet också. Stinker ngt oerhört dock, men det hjälper.
Har för mig att det är hjorthornsolja.