stjarnhimmel
Trådstartare
Vad menar du?Så är det ju iofs fortfarande men folk säger en sak och gör en annan.
Glömde bort att jag tänkt att jag ska ignorera dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du?Så är det ju iofs fortfarande men folk säger en sak och gör en annan.
Attans! Jag som precis beställde nya kläder och valde byxor och slips istället för kjol och scarf
Kan fortfarande räddas med pimpning likt det du funderade på
Under midsommarhelgen tänkte vi som är i tjänst klä upp oss lite med skjorta och slips, men nu funderar jag på om det kanske blir på tok för okvinnligt och överväger att lägga till glitter och blommor i håret som motvikt Kan det fungera att köra på lite mer uppknäppt skjorta också eller blir det för vulgärt?
Mvh, förvirrad kvinna
(beror kanske förvirringen på att även jag förtryckt mina kvinnliga sidor hela livet??)
Men om du skyndar dig kanske du kan ändra beställningen? Skyll på att du är ett virrigt fruntimmer (tihi)
Hmm, då räcker inte mina klädespoäng (Kjol och scarf kostar lite fler poäng.)
Fladdra lite med ögonfransarna och pluta med munnen?
Det är jäkligt svårt att flirta med staten så det hjälper inte
Kan du inte använda lite kvinnlig list?Hmm, då räcker inte mina klädespoäng (Kjol och scarf kostar lite fler poäng.)
Kan du inte använda lite kvinnlig list?
Att det finns generella beteendeskillnader mellan män och kvinnor men att vi lever i en kultur som försöker bortse från det.Vad menar du?
Jag gillar hur du tänker...Lura någon stackars manlig kollega att beställa även åt mig kanske?
Enlgt listan jag länkade till så bedömmer jag att du är en kvinna? För jag har inte sett några ledaregenskaper hos digAtt det finns generella beteendeskillnader mellan män och kvinnor men att vi lever i en kultur som försöker bortse från det.
Jag skiter fullständigt i kläderna på midsommarafton. Vi får nämligen tårta och det är just den dagen det viktigaste i mitt arbete
Men lite blommor kanske kan vara bra? Jag har ett hårband med blommor på som kan funka:
De där generella beteendeskillnaderna, kan det vara den där kvinnliga listen @stjarnhimmel nämnde...?Att det finns generella beteendeskillnader mellan män och kvinnor men att vi lever i en kultur som försöker bortse från det.
Ja tårtan ju en självklarhet, men även den ack så okvinnlig iom att kalorierna kommer skjuta i höjden och det går ju inte för sig att inte tänka på figuren även en högtidsdag som midsommarafton
Hmm.. Kan inte minnas att reglementet säger varken bu eller bä om blommor i hår, så kör på det vettja!
Jo, jag vet att ämnet är känsligt att diskutera för många människor i Sverige. Det är synd, för det är ett intressant ämne.Enlgt listan jag länkade till så bedömmer jag att du är en kvinna? För jag har inte sett några ledaregenskaper hos dig
Lite tårta har ingen dött av
Jag har jobbat med MFF-halsduk när guldet säkrades 2014 Det är praktiskt när även VB håller på rätt lag
Exakt vad är det som är känsligt att diskutera menar du? (uppriktigt nyfiken)Jo, jag vet att ämnet är känsligt att diskutera för många människor i Sverige. Det är synd, för det är ett intressant ämne.
Ja det är ju åtminstone blått, så det skär sig inte helt och hållet (värre för mig som både är behind enemy lines och därtill håller på ett lag där färgerna inte alls går ihop med kriminalvårdsblått. Skulle aldrig godkännas )
Det är bland många känsligt att diskutera skillnader mellan män och kvinnor samt dess orsaker.Exakt vad är det som är känsligt att diskutera menar du? (uppriktigt nyfiken)
Att det finns större skillnader mellan individer än kön?
Att även män kan ha en omvårdande läggning?
Att kvinnor också är utrustade med logiskt tänkande?