Agrisivitets problem! =(

MadicDomino

Trådstartare
Har haft denna hund i snart 1½ år, hunden är jätte snäll och kär runt om människor. Men han hatar, andra han hundar. :crazy: ! Först trodde jag att det var för han var osäker i familjen, men han viftar ju på svansen när han kommer när dem.. Han kan ena stunden var snäll och underbar och nästa försöka bita andra hunden.

Har nu hittat ett gymnasie jag vill så jätte gärna gå på men de vill helst man skall ha hund med sig. Och den får inte visa agesvivation mot andra hundar.

Han är en liten olyxblandning på Cocker spanie / Tax / Charvalie king charles / Silkes terrier / Pailion Och väger runt 11 kg och är nästan en liten mellan stor hund. :rofl:

Nu vill jag ha tips på kurser i malmö området och tips !
Snälla ! :( Behöver eran hjälp. Har i såfall 8 månader på att få bort det !

Mvh
Emma

Sv: Agrisivitets problem! =(

jag tycker inte det låter helt friskt med att han först är snäll och sedan biter. men jag skickar ett PM med ett par namn.

Sv: Agrisivitets problem! =(

Tror han är rädd också :( han har inte haft så mycket hundar runt sig när han var liten. (nu är han snart 4 år).

Tack för mejlet, skall försöka ta kontakt med dem!

Mvh
Emma

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 431
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 357
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka