T

totta

Jag är sugen på att börja träna agility med min lilla vovve:) Inte för att tävla eller så, utan bara för skojs skull. Hur gör man för att hitta kurser, jag har försökt googla lite men hitta inget? Jag bor i karlstad, men jag hittade inga kurser för nybörjare... Någon som vet?
 
Sv: Agility

Du får väl ringa och höra dej för med hundklubbarna ni har i stan. Dom har nog stenkoll på det där ska du se :)

Vi började med kurs på brukshundklubben och fortsatte sedan på kennelklubben, som vi nu också tävlar för :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 664
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 627
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 440
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Målbilder för trubbnosar.
  • Tångbett dåligt?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp