JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Grenar
Trådstartare
Trådstartare
Amber
Startdatum
Startdatum
9 Sept 2011
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 386
Vet att några där ute håller på med häst agility och jag undrar helt enkelt vart man får tag på de olika hindermoment som är med?
Är mest ute efter ringen som ska hoppas igenom, de andra hindrena kan man ju lätt bygga själv..
Någon som vet ?
Sv: Agility hinder.
Alla hinder går att bygga själv. Men vill man köpa kan du googla på horse agility equipment och trycka på första länken
Övr. Hund
Hej!
Jag måste bara få skriva av mig.
Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi...
3
4
5
Övr. Hund
Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist!
Bild...
2
3
4
Övr. Hund
Hej,
Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Ridning
Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3
4
5
Valp 2025
Övr. Hund Kanske kan du spänna fast ett galler i botten också, så blir det krångligare för honom att flytta det? Det stabiliserar ju upp hela...
AraSlei
15 minuter sedan
Svar: 783
Visningar: 54 427
Hund
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Det hör dock inte till vanligheterna! Har varit på ställen där man inte ens har en kapnograf.
Men absolut vissa DV är betydligt bättre...
Malibu_Stacy
32 minuter sedan
Svar: 74
Visningar: 2 162
Hund
Radar utomhus
Övr. Katt Är håligheterna i murbruket är det fogskum eller murbruk som är enklast.
Getingarna är enklast. Ingen drottning inget getingbo. Så ser...
LadySara
38 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 262
Katt