Afganhundar

Kaktuzblomma

Trådstartare
Kan ni berätta om era afganer? Vad har ni för erfarenheter av rasen?
Jag har planer på att själv köpa en valp. Det blir först nästa år så jag har gott om tid att samla mer info om denna underbara ras. :love:
 
Sv: Afganhundar

Jag har ju en afghan, har dock inte haft han så länge. Han vart illa behandlad av sin förra ägare och då fick han komma till mig :)

En liten bild på han :http://suss.fotopic.net/p31597035.html

Han hatar att bli borstad! tycker verkligen inte om att bli klo klippt!
Han älskar att sova och blir smått irri när man väcker han,blir väldigt lätt sur,det är en väldigt jag gör som jag vill ras *lol* annars så är han oftast som en clown och har sina bus, och väldigt mysig kan vi va oxå , så är han iaf :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 949
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 460
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp