Adventskalendertråden 2024

Är sugen på en till pralinkalender… Visst fanns det någon som hette Johannas choklad, eller liknande? Vad finns det mer för smarrig choklad värd att satsa på?

Jag hade en kolakalender förra året, om jag inte minns fel, som var god. Kommer eventuellt köpa den i år igen om jag minns vilken det var :laugh:

Det lät intressant. Var inne på deras hemsida, men kunde inte hitta något om adventskalender. Vet du att de ska ha en i år?
Har inte sett nån än, men tänker anta att de har en. Annars blir jag sjukt besviken :)
 
Det borde stå i gamla tråden (som ligger som "liknande trådar" här under skrivrutan för mig) :D

/Tar på mig rollen att uppmuntra till inköp i denna tråd också :angel1:
Ja, men det är farligt att gå in i den. Jag hittar bara meeer jag vill ha :D

Pärlans konfektyr hette kolakalendern jag hade förra året, som sagt mycket god!

Jag såg att jag hade Penstore förra året också, kommer nog bli i år igen!
 
Jag är sugen på en kalender med delikatesser. Har någon testat och har någon bra att rekommendera? Får inte vara jättedyrt absolut max 1000 kronor. Hittade Cartwrigt and Butler när jag googlade men 3995 kronor var alldeles för mycket.
 
Jag är sugen på en kalender med delikatesser. Har någon testat och har någon bra att rekommendera? Får inte vara jättedyrt absolut max 1000 kronor. Hittade Cartwrigt and Butler när jag googlade men 3995 kronor var alldeles för mycket.

Det brukar finnas på Amazon men jag tror att det blir svårt att hitta någon under 1000:-.

https://www.bienmanger.com/ Hade ett par olika kalendrar förra året men jag tror inte att du kommer under den summan med frakt. :sorry:

Kan du tänka dig en kalender med kryddor så brukar det komma flera olika på amazon och då kan du komma under 1000:- :)
 
Senast ändrad:
Det brukar finnas på Amazon men jag tror att det blir svårt att hitta någon under 1000:-.

https://www.bienmanger.com/ Hade ett par olika kalendrar förra året men jag tror inte att du kommer under den summan med frakt. :sorry:

Kan du tänka dig en kalender med kryddor så brukar det komma flera olika på amazon och då kan du komma under 1000:- :)

Tack för tips då tycker jag nog inte det är värt det. Lägger nog hellre mina pengar på annat isåfall.
 
Jag har i flera år haft Rituals största variant. Får se om jag satsar på samma. Lumene hade jag förra året och var nöjd med den. Dottern har haft Nivea och någon smink-sort. Katten hade en kalender med godisbitar i.
Satsar nog på en med hår-/hudvård eller smink till mig samt kanske en motsvarande till dottern. Sen en till katten. Kanske en med något ätbart också, till mig. Men då är frågan vad, jag gillar typ allt :rofl:
Ska beställa tekalender till mamma och pappa. De brukar önska sig det :)
 
Kul! Jag inser att jag har kvar rätt mycket av hud- och hårvården från förra årets kalendrar så ska nog nöja mig med en i år. Hade lykos me-phoria förra året och den gillade jag pga bra blandning, även om hårprodukterna var lite enkelspåriga.

Tekalender är ju alltid också väldigt mysigt, gillade nabos förra året (dock inte till fullpris, den är löjligt dyr då).
 
Jag köpte nabos tekalender på rea, tyckte inte alls om den 😅 knappt att den var värd de 50 kr jag gav. Samma med kaffe kalendern från dom.
Kul! Jag inser att jag har kvar rätt mycket av hud- och hårvården från förra årets kalendrar så ska nog nöja mig med en i år. Hade lykos me-phoria förra året och den gillade jag pga bra blandning, även om hårprodukterna var lite enkelspåriga.

Tekalender är ju alltid också väldigt mysigt, gillade nabos förra året (dock inte till fullpris, den är löjligt dyr då).
 
Jag köpte nabos tekalender på rea, tyckte inte alls om den 😅 knappt att den var värd de 50 kr jag gav. Samma med kaffe kalendern från dom.
Jasså! Jag, som inte är alls är någon tesnobb, tyckte den var rolig med lite annorlunda smaker och stor variation. Men 370 spänn är ett rån, tror jag gav en hundralapp.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 902
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp