Adventskalendertråden 2024

Jag har inte haft någon adventskalender sedan jag var liten och är väldigt sugen på att testa någon i år. Ffa någon med smink/hudvård. Det är något jag fått upp intresset för under det senaste året och det känns som ett bra tillfälle att testa lite nytt.
 
Jag som ensamhushåll har för övrigt kvar av mina 2 kaffekalendrar från kahls jag köpt billigt på matsmart i början av året 🙈 varje påse blir 2 koppar kaffe, så lagom för mig de få gånger jag brygger här hemma 😂 har inget behov av att köpa en ny sån till ordinarie pris med andra ord 😅
 
Någon som haft hauptslakritskalender?
Värd sina slantar?

Haft två, beställt tredje. Jag äter inte den allra starkaste men i övrigt älskar jag lakrits så jag tycker den är värd pengarna 😊. Sen äter jag ju inte allt på en gång utan brukar spara hälften till senare om det är flera bitar vilket det oftast är. En gång var det tex en lakritsrot förra året en sån där ask med lakritspulver.
 
Jag har bestämt mig för att inte köpa Horsebrands kalender i år, får knappt plats i garderoben i stallet... :angel:

Tänker att jag ska titta efter en kalender med oljor, kryddor mm istället.
 
Jag har inte haft någon kalender på senare år (men följer kalendern på tv såklart!), men funderar på att kanske göra egen triss-kalender i år (alltså lotter istället för en färdig kalender-lott och slå in i någon sorts kalender)... och/eller ge bort :). Jag är väldigt dålig på att hitta på presenter till folk, det är inte min starka sida. Kanske de får kalendrar istället!
 
Nä. Men blir ju också inspirerad och stressad samtidigt- men dags är det väl inte?

Viss besvikelse kommer uppstå i år när Body Shop inte finns kvar med sina fina kalendrar.
Dags att fundera över det, för mig iaf:) Så då lägligt med en tråd om saken. Jag är ju så jäkla velig....:o

Just ja, bra att du sa det då jag hade BS på min lista över val. Tänkte inte på att de inte finns kvar.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 903
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp