Adventskalendertråden 2024

Har jag missat årets tråd, eller? :cautious:

Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag även hade förra året. Inte alls enligt plan, men kunde inte motstå rabatterat pris och gratis frakt. :p

Ska nog ha en till chokladkalender, och är lite sugen på te från Kränku. Min största plan detta år var egentligen en cocktailkalender, men eftersom jag numera bor på internat med alkoholförbud får det vänta till ett annat år.

Vad har ni för planer? :D
Jag skulle vilja ha en från Rituals eller liknande, men de är så himla dyra tycker jag.
 
Det är som att jag gått in i en helt ny värld. Planerar ni vilken julkalender ni ska ha i augusti?! Jag har aldrig varit med om en sådan här tradition.

Brukar det sälja slut innan jul om man inte är ute i tid? Asking for a friend. :o
Det beror på vilken kalender man är ute efter. Flera av dom säljer slut tidigt, vissa redan samma dag som dom släpps. En del har early bird-pris om man beställer tidigt, så det kan också vara en anledning
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 903
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp