Adventskalendertråden 2024

539 såg jag nu med viss rabatt 🤔 annars 599. Jag gillar handkrämerna men röda läppstift är inte min grej. Och deras mascara vet jag inte vad det är för fel på för mina ögon- får ju inflammation av dem ?!?
Då känns det som att den blivit dyrare än förra året. Jag gillar iofs också handkräm, men har så många så de tar aldrig slut 😅 Otur med mascaran, den har funkat bra för mig när jag testat, tror jag har en oöppnad så håller tummarna att den också funkar. Men då ska jag hur som helst leta vidare efter nån med hud/hår istället för att betala för denna eftersom det ju också är så gott som samma innehåll varje år.
 
Då känns det som att den blivit dyrare än förra året. Jag gillar iofs också handkräm, men har så många så de tar aldrig slut 😅 Otur med mascaran, den har funkat bra för mig när jag testat, tror jag har en oöppnad så håller tummarna att den också funkar. Men då ska jag hur som helst leta vidare efter nån med hud/hår istället för att betala för denna eftersom det ju också är så gott som samma innehåll varje år.

Ja eller hur. Aha. Ja trist ju men hade 3 nya; två oöppnade provade jag (när inflammation var utläkt) men nix. Gav upp och slängde 3e. L'Oréal Paris million lashes funkar prima för mig så håller mig till den 😊. Jag ska nog med kika runt lite :)
 
Jag beställde horsebrandkalendern. Kollade på tiktok vad dom fått i tidigare kalenderar (en hade från 3 år) och kände att det är bra grejer
Jag försökte beställa den nu, men får bara "Internal server error". När fick du igenom din beställning?
 
16:41 fick jag mail ”tack för din beställning”
Men vad skumt. Både jag och en kompis har provat, från både mobil och dator, både före och efter den tiden men det blir hela tiden "Internal server error". Har mailat dom så får vi se om det går att lösa den vägen (för nu har jag övertygat mig själv om att jag definitivt ska ha en :D)
 
Jag älskar advents kalendrar så jag kommer nog att ha flera! 😍
Men jag vet inte vilka. Förra året så hade jag en som mamma hade gjort tillmig med o lika små saker osv och en från makeup revolution och en choklad kalender som jag inte kommer håg märket men det var en jätte gullig med små choklad nallar blandannat. Och jag var väldigt nöjd med alla dom tre!
Men i år så vill jag nog ha nån mera in riktad för hud vård för jag är mera intreserad av det motför smink. Men har ingen aning om vilken!
Och skulle även vilja ha nån som kanske är att göra saker eller en snäll kalender eller nånting bara för att jag gillar sånt.
Nu så kom jag även på att jag kanske ska göra en kalender till min bästa kompis som flyttar om en vecka 💔 Men jag kanske skulle kunna göra en hemma gjord advents kalender till henne med nåt bra tema. Men jag vet inte riktigt vad men ska komma på nåt.
Och jag vill även köpa en advents kalender till min pojkvän. Så ska kolla efter nån med sura godisar kanske för att det är hans favvo. Eller lakrits. Så om ni har tips om såna godis kalendrar får ni gärna tipsa!
 
Är sugen på en till pralinkalender… Visst fanns det någon som hette Johannas choklad, eller liknande? Vad finns det mer för smarrig choklad värd att satsa på?
Jag vill ha en med hårvård men lär väl inte finnas någon rolig i år heller. Samt en kolakalender men det är väl samma sak där. 😅
Jag hade en kolakalender förra året, om jag inte minns fel, som var god. Kommer eventuellt köpa den i år igen om jag minns vilken det var :laugh:
Jag är sugen på en chokladkalender från Svenska Kakao i år. Fick en presentask därifrån när jag fyllde jämnt och den var jättegod :d
Det lät intressant. Var inne på deras hemsida, men kunde inte hitta något om adventskalender. Vet du att de ska ha en i år?
 
Är sugen på en till pralinkalender… Visst fanns det någon som hette Johannas choklad, eller liknande? Vad finns det mer för smarrig choklad värd att satsa på?

Jag hade en kolakalender förra året, om jag inte minns fel, som var god. Kommer eventuellt köpa den i år igen om jag minns vilken det var :laugh:

Det lät intressant. Var inne på deras hemsida, men kunde inte hitta något om adventskalender. Vet du att de ska ha en i år?

Johannas Choklad i Kalmar har kalender och de skickar.

Jag funderar på om Cecilia Nordström kommer att ha en pralinkalender iår?
 
Jag älskar advents kalendrar så jag kommer nog att ha flera! 😍
Men jag vet inte vilka. Förra året så hade jag en som mamma hade gjort tillmig med o lika små saker osv och en från makeup revolution och en choklad kalender som jag inte kommer håg märket men det var en jätte gullig med små choklad nallar blandannat. Och jag var väldigt nöjd med alla dom tre!
Men i år så vill jag nog ha nån mera in riktad för hud vård för jag är mera intreserad av det motför smink. Men har ingen aning om vilken!
Och skulle även vilja ha nån som kanske är att göra saker eller en snäll kalender eller nånting bara för att jag gillar sånt.
Nu så kom jag även på att jag kanske ska göra en kalender till min bästa kompis som flyttar om en vecka 💔 Men jag kanske skulle kunna göra en hemma gjord advents kalender till henne med nåt bra tema. Men jag vet inte riktigt vad men ska komma på nåt.
Och jag vill även köpa en advents kalender till min pojkvän. Så ska kolla efter nån med sura godisar kanske för att det är hans favvo. Eller lakrits. Så om ni har tips om såna godis kalendrar får ni gärna tipsa!

Lindt Teddy kanske du hade ? :)

Haupt lakrits har 100 kr rabatt tom inatt tror jag! Jag har beställt sådan 😃
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 902
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp