Adventskalendertråden 2024

@Görel Leta efter kalendrar från Bomb Cosmetics, de hade några olika kalendrar förra året i olika prisklasser. Jag har bara provar deras tvålar som är väldigt trevliga. De doftar mindre än Lush men är du väldigt känslig så kanske det här också blir för mycket.
Jag kollar upp det!

Vissa saker tål jag rätt starka dofter från, dock inte Lush längre 🙁 gillar deras koncept
 
Jag älskar kalendrar och skulle gärna ha lite olika i år, jag tänker iaf
  • Choklad
  • Duschkräm/handkräm/bodylotion
  • Hårvård
The body shop är helt borta nu va? Annars har deras haft en bra blandning för min del.
 
Köpte kalender till mamma förra året också, men tror jag skippar det i år. Eller kanske inte?Hon unnar aldrig sig något osv och jag gillar att ge tillbaka så att hon också kan känna den där glädjen av att få, å andra sidan pratar vi ju inte mer. Får fundera ett tag till.

Till barnen återanvänder jag kalenderna jag hade förra året-en bok med praliner, ett hus med praliner och en box med praliner och stoppar praliner i deras smak i istället. Eller annat godis de gillar. De är lite kräsna så riktiga praliner (som faktiskt följde med förra året) gillar de inte. Såg i en affär här att det fanns klubbor med tuggummi inuti och vet att dottern har saknat dessa sedan vi flyttade härifrån för 8 år sedan. Hur nu sådana ska få plats, men allt går väl att ordna på något vis :)

Skippar tekalendern i år, flera som inte var goda. Bättre att köpa ett paket te jag gillar och ha på jobbet i så fall....
 
Jag kommer troligen köpa hööks kalender igen. Men skulle vilja ha någon mer hästkalender men vet inte vilken.
Hade maybelline smink förra året men jag har inte ens använt allt jag fick då så skippar det.
Hade även nivea och nja.. den va sådär.
 
Jag kom på att jag har hund nu så självklart måste jag ha en adventskalender till henne också! Hittade en som förra året kostade 699kr 😱 Känns som att man för dem pengarna borde kunna göra en ganska kul själv. Vi får se 😁
 
Jag kom på att jag har hund nu så självklart måste jag ha en adventskalender till henne också! Hittade en som förra året kostade 699kr 😱 Känns som att man för dem pengarna borde kunna göra en ganska kul själv. Vi får se 😁
Min hund gillar att strimla saker/kartonger så jag samlar toarullar och ska lägga olika hundgodisar där i så får han dem. Kul att öppna och god belöning i. :)
 
Jag kom på att jag har hund nu så självklart måste jag ha en adventskalender till henne också! Hittade en som förra året kostade 699kr 😱 Känns som att man för dem pengarna borde kunna göra en ganska kul själv. Vi får se 😁
Åh vad har du hittat för ngn? Jag vill ju ha en till Nisse 😍😅
 
Det är ju en lädergrimma i Horsebrands (ingen direkt spoiler, den visas i både bild och text eftersom man måste välja storlek och färg när man beställer kalendern). Min ena häst behöver en lädergrimma oavsett, och med tjejmatte kan jag ju då säga att 500 kr hade lagts på en grimma ändå, och då kostar resten av kalendern ”bara” 1500 kr 🤔
Vilken tur att den grimman är för bred i nackstycket för en fjordman :angel:
 
Jag kommer troligen köpa hööks kalender igen. Men skulle vilja ha någon mer hästkalender men vet inte vilken.
Hade maybelline smink förra året men jag har inte ens använt allt jag fick då så skippar det.
Hade även nivea och nja.. den va sådär.
Jag beställde horsebrandkalendern. Kollade på tiktok vad dom fått i tidigare kalenderar (en hade från 3 år) och kände att det är bra grejer
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 893
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp