Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah men jag kan lägga ut inlägget här senare om du vill. Vilken tid passar bäst?Vi har samma kalender och du är snabbare än mig på att öppna
För visst ser jag inte dina inlägg om jag ignorerar?
Min ena katt tyckte att första luckan var bäst men efter jag vände på lådan så har hon inte varit medKatt fortsätter att hjälpa till med horsebrands, men hälsar att pälsglans inte alls var lika bra som gårdagens borste.
”Vad är det här för kass kattlender?!”
Visa bifogad fil 157945
Dom verkar turas om, för min var inte med vid första lucköppningenMin ena katt tyckte att första luckan var bäst men efter jag vände på lådan så har hon inte varit med
Visa bifogad fil 157955
Visa bifogad fil 157953
I dagens luckor fanns Lakritsroten Toffee lakrits och ett par örhängen. Dagens Vibes är ett kort pass som jag tänker göra efter stallet.
Jättegulligt, vad snäll du ärAh men jag kan lägga ut inlägget här senare om du vill. Vilken tid passar bäst?
Jag öppnar alltid mina kalendrar på morgonen före jobbet.
Megara hälsar att samtliga lucka tre är Hon har på tredje dagen vant sig vid att det är dags att öppna kalender och talar om det för den enfaldiga slaven om det försenas Problemet är att kalenderöppning SKA ske tidigare och tidigare varje dag.
Mårran Jag har en likadan och en matchande liten skål.Mina praliner har kommit!
Dentakus AD70: Fikon och cointreau. Mums! Bra start.
Make Up Store: Ögonpenna med färgen dark chocolate. Kommer garanterat komma till användning.
Min kaffemugg fick vara med på bild också.
Visa bifogad fil 157946
Jag vete sjutton om jag vågar ha nån kalender till Lillan. Just rutiner lär hon sig väldigt fort och sen går det inte att "ta dem ur henne". Hon väcker husse tidigt varje morgon när han inte jobbar, eftersom han går upp vid halv fyra på morgonen när han jobbar...
Nu får hon ingen kalender ändå, iom att hon inte ska äta godis varje dag (äter ju njurfoder), men jag kan se henne komma travande och skrika på oss vid "kalebderöppningstid" i typ april .