Adventskalendertråden 2024 - The Opening

IMG_6875.webp

Hööks: leksak
Horsebrands: pälsglans

Det är lakritsroten. :d Finns några kvar i butik nere i stan, men jag har ju redan betalt för den som snart borde vara på väg och jag har ingen användning för två. O_o
Jag beställde också från Adlibris, och min kom på några dagar, så det känns ju som det blivit något fel för dig. Säg till om du vill att jag inte ska spoila vad som är i tills du får din :)

GlossGods: en till liquid blush. Lite mörkare än gårdagens. Vi får se om den är för mycket för mina bleka kinder. 😅
Luktar persikogodis. :love:

Lancôme: Hydra zen gel cream 15 ml.

Parfym: Kayali Capri in a bottle lemon sugar. Blä. Som att någon blandat socker och myggmedel. Iaf på min hud.
1000015223.webp

Jag beställde också från Adlibris, och min kom på några dagar, så det känns ju som det blivit något fel för dig. Säg till om du vill att jag inte ska spoila vad som är i tills du får din :)

Det är lugnt, jag vet att det är lakrits. :D

Den ska vara på väg nu iallafall, kanske var någon av julklappsböckerna som strulade. Blev lite nojig bara, förra året försökte jag köpa den i butiken runt den 1:e och då var den slut sedan länge så jag blev utan. Förmodar att de gjorde fler i år!

Lucka tre var, tom :rofl: Och hittar inget rimligt i närheten (pennan där tog jag igår).
Det går så bra!
Visa bifogad fil 157916
Fick råd om att försöka vända ”innanmätet”. Inte så kul om man då ser allting inuti. Kunde få 50 kr tillgodo att handla för. Kändes sådär. Jag handlar inte där annars. Inte för att jag vet vad jag hade tyckt var bättre men. Jaja. Ska testa och svarar dem sen…

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 757
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
516
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
550
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025