Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde också från Adlibris, och min kom på några dagar, så det känns ju som det blivit något fel för dig. Säg till om du vill att jag inte ska spoila vad som är i tills du får dinDet är lakritsroten. Finns några kvar i butik nere i stan, men jag har ju redan betalt för den som snart borde vara på väg och jag har ingen användning för två.
En sorts färgtubLucka tre var, tom Och hittar inget rimligt i närheten (pennan där tog jag igår).
Det går så bra!
Visa bifogad fil 157916
Jag beställde också från Adlibris, och min kom på några dagar, så det känns ju som det blivit något fel för dig. Säg till om du vill att jag inte ska spoila vad som är i tills du får din
Fick råd om att försöka vända ”innanmätet”. Inte så kul om man då ser allting inuti. Kunde få 50 kr tillgodo att handla för. Kändes sådär. Jag handlar inte där annars. Inte för att jag vet vad jag hade tyckt var bättre men. Jaja. Ska testa och svarar dem sen…Lucka tre var, tom Och hittar inget rimligt i närheten (pennan där tog jag igår).
Det går så bra!
Visa bifogad fil 157916
Läste praliner och tänkte vilken cool form de gjort "Dark Chocolate"-pralinen i.Mina praliner har kommit!
Dentakus AD70: Fikon och cointreau. Mums! Bra start.
Make Up Store: Ögonpenna med färgen dark chocolate. Kommer garanterat komma till användning.
Min kaffemugg fick vara med på bild också.
Visa bifogad fil 157946
varför då?Vill hänga i tråden så funderar på att ignorera @sweep
Vi har samma kalender och du är snabbare än mig på att öppnavarför då?