Adventskalendertråden 2024 - The Opening

Lyckades inte mappa dagens pralin mot listan. Men men, den smakade kokos och var god!

Bifogade filer

• IMG_20241208_121055.webp
    IMG_20241208_121055.webp
    100,8 KB · Visningar: 11
Har tyvärr inte haft tid eller ork att lägga ut något än men vi kör på sammanfattning av min egna parfymkalender so far :)

1 dec Alustre Spectre 568 - 147 The fall of Fluidic Fauna
Något skarp, känns nästan lite som Axe fast mjukare variant, inget stort fan

2 dec Giardino Benessere - White Musk
Okej, nånting annorlunda, blomma? med den som jag inte riktigt gillar. Efter ett bra tag så luktar den Lush badbomb typ men ingen favorit

3 dec Hermetica - Sandalsun
Spännande, mörk, lite maskulin men ändå inte, vätskan blir lite oljig på huden. Vet ej om de verkligen doftar hasselnöt men spännande. Efter tag mysig doft, lite doftljus känsla

4 dec Versace - Versense
Väldigt god, fräsch citrus med lite spice, de är något lite störande i bakgrunden ja inte kan sätta fingret på

5 dec Zarkoperfume - Cloud collection 1
Lite läder men faktiskt inte vidrig, ingen superfavorit dock

6 dec BDK - Gris Charnel
Näe.. Läder, rökigt och drar manligt, inte de värsta men inget ja skulle bära

7 dec Soie Malaquais - Dries Van Noten
Kakao, djup komplex doft, spännande och vänjer mig mer och mer då inget jag brukar dras till. Sensuell men utvecklas till lite kväljande

8 dec YSL- Libre Flower & Flames
Lite frän i början innan den lagt, lite generic men ändå fin, inte för tung, väldigt lagom. Mjuk och sensuell, gillas mer och mer.

Favoriten än så länge är helt klart YSL - Libre Flower & Flames :love: har inte kunnat sluta sniffa min arm idag

IMG_3875.webp

Sephora favourites
Igår hårspännen. Utfyllnad men helt ok.

Idag bästa hitintills en hårprodukt (fullstor) du sprayar i håret efter tvätt och aktiverar med värme ex plattång eller fön. Så sjukt bra resultat. Inte frissigt inte tungt. Sjukt nöjd.

Sen måste jag säga oj vad kul det är med Exit adventskalender :D Det är första gången med den, jag har Exit: The Silent Storm och kommer definitivt köpa en nästa år också
Hoppar in och instämmer! Förstår verkligen varför den säljer slut varje år. Jag kör med sambon och vi är positivt överraskade bägge två.
Nu är han borta och jobbar en vecka och en av de saker jag ser fram emot när han kommer hem är just att få öppna Exit-luckor :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 275
Senast: netia
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
501
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka