Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu såg jag att Margareta grääs öppnat årets första kalender.
Kul och skrämmande på samma gång...
Jag kollade igår! Kul, verkade för övrigt vara en perfekt kalender till någon som precis börjat sminka sig. Saknade någon brynprodukt men annars innehöll den ju allt för en hel sminkning. Ja förutom foundation eller liknande bas då men det hör inte riktigt hemma i en kalender som ska passa alla tycker jagNu såg jag att Margareta grääs öppnat årets första kalender.
Kul och skrämmande på samma gång...
+ @Bulldoozer Fanns den på nätet eller i butik?Jag var också nöjd med den för två år sedan
Jag köpte på nätet..+ @Bulldoozer Fanns den på nätet eller i butik?
+ @Bulldoozer Fanns den på nätet eller i butik?
Vet inte vilken du menar, men jag brukar köpa tekalender från Kränku, gotländskt företag.I fjor hade en del en tekalender från någon spännande svensk te butik, någon som kommer ihåg/hade den?
Pappas te kanske?I fjor hade en del en tekalender från någon spännande svensk te butik, någon som kommer ihåg/hade den?
Jag har så mycket kvar från förra året så jag ska INTE ha någon kalender i år. Sådeså!
Ostkalender låter trevligt, vilken hade ni?Jag och sambon delade på en ostkalender förra året. I år ska vi ha två
Jag ska som vanligt ha Ikeas kalender, gillar oftast innehållet och använder presentkorten så det är ren vinst.
Sen vet jag inte. Exit är jag sugen på, den verkar kul. Skulle vilja ha nån prylkalender men vet inte riktigt var jag hittar en som matchar mina hobbys tyvärr. Skönhet är inte min grej liksom Skulle hellre hitta nån med typ krukväxtgrejer eller nåt sånt. Eller möjligtvis broderi.
Tror det var Pappas som @_Elly_ skrev. Men Kränku hade mkt trevligt dom med. Får ha span på båda känner jagVet inte vilken du menar, men jag brukar köpa tekalender från Kränku, gotländskt företag.
Det var det! Vi hade Ilchester, har inte hittat nån annanOstkalender låter trevligt, vilken hade ni?
I palettbladsgrupper på facebook brukar det finnas frökalendrar. Finns säker för andra krukväxter också.
Schwarzkopf hade två förra året, en med 24 luckor och en med fyra.Någon som har tips på kalender med hårvårdsprodukter?