Tror jag kollade upp den ifjol och att den skapade ha-begär, men att de inte såldes i FinlandOm någon vill ha hudvård men inget smink så kan jag tipsa om HappySoaps som jag hade förra året. Plastfri tvål/schampo/lotion mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag kollade upp den ifjol och att den skapade ha-begär, men att de inte såldes i FinlandOm någon vill ha hudvård men inget smink så kan jag tipsa om HappySoaps som jag hade förra året. Plastfri tvål/schampo/lotion mm.
Tror jag kollade upp den ifjol och att den skapade ha-begär, men att de inte såldes i Finland
Jag önskar man kunnat göra tvärtom också. Vill verkligen ha den där glasskalendern! Men den hade iofs smält på vägenMen du hade väl å andra sidan en glaskalender om jag inte minns fel.
Du får väl fixa en bulvan här som kan köpa kalendrar och sen skicka över allt lagom till 1/12.
Glasskalender hade varit min grej. Älskar glass. Men hur gör man med transport? Behöver ju bo i närheten. Var ligger företaget som säljer dem?Jag önskar man kunnat göra tvärtom också. Vill verkligen ha den där glasskalendern! Men den hade iofs smält på vägen
Det hade varit kul om någon lokal glassbutik gjorde en grej av det. De hade kunnat tjäna pengar på mina inköp i alla fallGlasskalender hade varit min grej. Älskar glass. Men hur gör man med transport? Behöver ju bo i närheten. Var ligger företaget som säljer dem?
Jag önskar man kunnat göra tvärtom också. Vill verkligen ha den där glasskalendern! Men den hade iofs smält på vägen
Glasskalender hade varit min grej. Älskar glass. Men hur gör man med transport? Behöver ju bo i närheten. Var ligger företaget som säljer dem?
Sant de hade t.o.m. en sommarglasskalender också i år, men den avstod jagMen du hade väl å andra sidan en glaskalender om jag inte minns fel.
Du får väl fixa en bulvan här som kan köpa kalendrar och sen skicka över allt lagom till 1/12.
Jag har mina knep tyvärr kan jag inte berätta mina hemligheter för då måste jag döda dig på kuppenJag måste bara fråga @Zinfernia
Hinner du använda allt på dina kalendrar innan nästa rullans börjar igen?
Jag kan ta några extra rundor i samband med årets lucköppningsturné!Du får väl fixa en bulvan här som kan köpa kalendrar och sen skicka över allt lagom till 1/12.
Jag har haft Essies och var jättenöjdJag ska nog inte ha något med smink eller hudvård i år, har nog sen andra år nu känner jag. Men lite sugen på tekalender, något man kan äta eller något med nagellack.
I fjor hade en del en tekalender från någon spännande svensk te butik, någon som kommer ihåg/hade den?
På nagellack tycker jag om Essie, mavala och depend. Vet Essie har kalender osäker på de andra har. Hade gärna hört vad ni som haft nagellack tyckte om de
Oh, också Ferrero Rocher vill jag ha igen , så nu blev det en liten lista kalendrar ändå
Försökte febrilt komma ihåg om jag sett någon som fått 24 glas i sin kalender förra året, och om det då var 24 glas av samma sort eller blandade varianter för att få ett par/fyra st av varje. Vilken grej liksom, få överraskningsglas som man inte vet om man gillar eller om dom passar in hemma, och skulle dom vara från samma serie eller olika? Blev nästan lite besviken över att scrolla ner och se att det var glass som menadesMen du hade väl å andra sidan en glaskalender om jag inte minns fel.
Försökte febrilt komma ihåg om jag sett någon som fått 24 glas i sin kalender förra året, och om det då var 24 glas av samma sort eller blandade varianter för att få ett par/fyra st av varje. Vilken grej liksom, få överraskningsglas som man inte vet om man gillar eller om dom passar in hemma, och skulle dom vara från samma serie eller olika? Blev nästan lite besviken över att scrolla ner och se att det var glass som menades
Te och kaffekalendrar finns. Har haft båda och varit nöjdVad finns det för ätbara kalendrar som inte är godis?
Så här på rak arm vet jag att det finns gröt, müsli, te, kaffe, popcorn, marmelad, chips (den har jag tyvärr inte fått tag i själv)Vad finns det för ätbara kalendrar som inte är godis?
Vad finns det för ätbara kalendrar som inte är godis?