SchwarzkopfFinns det någon kalender med schampo och balsam, ev någon inpackning?
Använder inte smink och hudvård är hästarnas helosansalva vid behov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SchwarzkopfFinns det någon kalender med schampo och balsam, ev någon inpackning?
Använder inte smink och hudvård är hästarnas helosansalva vid behov.
Hon är bara avis.Efter mina 12 kalendrar förra året har min kompis förbjudit mig att köpa mer än 3 kalendrar detta år
Jag som redan har 11 potentiella
Det är nu du måste fundera: behöver du verkligen en så negativ person i ditt liv?Efter mina 12 kalendrar förra året har min kompis förbjudit mig att köpa mer än 3 kalendrar detta år
Jag som redan har 11 potentiella
Äh vadå, det företag som först gör en årskalender med 365 luckor - sign me upFick precis upp reklam för en adventskalender för halloween
Fick precis upp reklam för en adventskalender för halloween
Det kan vi väl ordna, skicka ett mailÄh vadå, det företag som först gör en årskalender med 365 luckor - sign me up
Gjorde ni den inte förra året är det ju bara att tuta och köra på den svenska utgåvanJag tror att vi ska köpa Exit! Har lyckats sälja in idèn hos maken. Jag skulle ju helst vilja ha den på svenska eftersom jag är så dålig på engelska men jag vill ju ha årets så jag får väl google translatea!
Tack för input!Den webbhallen har på svenska är förra årets engelska Så ingen råkar köpa samma igen.
Vad är det för ostkalender ni har i Norge?Lite sugen på ostkalendender igen. Har haft en innan men den som jag hittar här i Norge är egentligen inte såå spännande. Men så tänkte jag kan vara kul att göra en egen och slänga in lite annat som tex kex, honung och marmelad... (kanske en liten halvflaska vin på en fredag ) undrar iof lite försiktigt om jag har tid, ork och hjärn kapacitet till övers för att få till det bra
Effol hade väl också?Nån som har input på de hästrelaterade kalendrarna? Jag känner till Hööks och Svensk ridsport, men kommer knappt ihåg nånting som skrevs om dem förra året .
Det är Tine som gör den med sina egna ostar.Vad är det för ostkalender ni har i Norge?
Tack! Jag och sambon delade på en ostkalender förra året och fastnade totalt vid det. Vore kul med någon mer sort men det där lät lite för vekt även för ossDet är Tine som gör den med sina egna ostar.
Här är en lista från kalendern i 2019, skulle tro den är samma fortfarande.
Kalenderen inneholder følgende oster:
TINE Norsk Alpeost
TINE Østavind
TINE Østavind Vellagret
TINE Norsk Edamer
TINE Norsk Edamer Vellagret
TINE Ekte Hvit Geitost
TINE Norsk Gräddost
TINE Julebrunost
TINE Nøkkel
Norvegia Vellagret
Norvegia
Jarlsberg
Østavind Vellagret
Det är inget fel på ostarna men dom är alla lite för snälla (enligt mig) och många är nära varandra i skalan av ostar. Den var en trevlig kalender dom 2 åren jag haft den men saknar nån liten överraskning eller "wild card"i den ^^
Och var hittar jag drickchokladkalender?!?!
Effol hade väl också?