Adventskalendertråden 2023

Det hade de kanske? Minns inte :o . Jag funderar mest på om en hästrelaterad kalender kan vara något att satsa på, eller om det bara är typ budget-budget-borstar och mansnoddar i (inget ont om såna saker, men det kanske jag hellre köper för en billig peng på Hööks utan kalender isf).
Ja jag tror det :)
Typ sadeltvål, läderbalsam osv var det i den.

Det hade de kanske? Minns inte :o . Jag funderar mest på om en hästrelaterad kalender kan vara något att satsa på, eller om det bara är typ budget-budget-borstar och mansnoddar i (inget ont om såna saker, men det kanske jag hellre köper för en billig peng på Hööks utan kalender isf).

Jag hade Effols kalender förra året. Perfekt att få prova flera av deras produkter.

Tänkte köpa make up stores kalender. Säljsläpp om ca 14 dagar. Tjuvtittade lite på Margaretas video inte så noga vill att det ska vara en överraskning men verkar ok.

Kan plötsligt bli tvungen att köpa två kalendrar i år 😍

IMG_1408.webp

Nu har jag förbeställt chokladkalender från det ena lokala företaget.
Kanske ska ha enfrån det andra också. Bestämmer mig när de kommer ut med att det går att beställa.

Just nu tänker jag att jag nöjer mig med choklad och en triss-kalender. Försökt fundera ut saker att ha i en egengjord kalender men kommer mest på onödiga småsaker, och jag vill dra ner på onödiga inköp

Nu har jag förbeställt chokladkalender från det ena lokala företaget.
Kanske ska ha enfrån det andra också. Bestämmer mig när de kommer ut med att det går att beställa.

Just nu tänker jag att jag nöjer mig med choklad och en triss-kalender. Försökt fundera ut saker att ha i en egengjord kalender men kommer mest på onödiga småsaker, och jag vill dra ner på onödiga inköp

Jag började också klura på saker till egen kalender, men i år är det tvärstopp. Jag tänkte att jag skulle beställa saker som finns i delikatesskalendern, men det blev så krångligt så jag får försöka köpa den kalendern istället.

Drömde fö om Mr Cakes saffransfudge (tror jag det var) inatt, så tydligen vill jag ha en sån kalender i år med. ;) Får se vad det slutar med.

Jag har beställt chokladkalender från Ad70.

Gillade Pralinhusets förra året, men såg att de hade en hel del samma och tänker att jag då kan testa något annat detta år. Har aldrig beställt adventskalender hos Ad70, men deras vanliga chokladpraliner har varit goda.

Jag har blivit jättesugen på the mallows adventskalender med karamellfyllda marshmallows. Jag som skulle ha en chokladkalender!

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar