Adventskalendertråden 2023

Jag hade tänkt skippa skönhetskalender i år, eftersom jag för första gången någonsin är 100% nöjd med både min hudvårdsrutin och med alla olika sminkprodukter i både min vardags- och festsminkningsrutin. Därför känner jag inte något direkt sug för att testa nytt, vilket är lite främmande för mig som älskar både smink och hudvård. 😅

Cult Beauty ser ju dock onekligen trevlig ut i år igen. 🤔:D

Lite sugen på ostkalendender igen. Har haft en innan men den som jag hittar här i Norge är egentligen inte såå spännande. Men så tänkte jag kan vara kul att göra en egen och slänga in lite annat som tex kex, honung och marmelad... (kanske en liten halvflaska vin på en fredag :angel: ) undrar iof lite försiktigt om jag har tid, ork och hjärn kapacitet till övers för att få till det bra 😅🙈

Har insett att jag nog vill ha både en smink- och en hudvårdskalender... Får kika igenom de som Grääs lagt upp och öppnat. För mig behöver jag inte ha en överraskning varje dag, utan mer en samling provgrejer jag kanske inte testat om jag stått i butik :)

Finns det någon kalender med schampo och balsam, ev någon inpackning?

Använder inte smink och hudvård är hästarnas helosansalva vid behov.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar