Adventskalendertråden 2023

Blev lite sugen på Yves efter att ha sett Margareta Grääs öppna den, men jag tror jag hellre köper litchi doften separat för jag vet med mig att jag enbart använder dusch eller hudkräm typ och inget annat 😂

Suck, look fantastic har släppt väntelistan till sin kalender... i andra länder utom Finland då förstås :meh:
Tänkte förra året att jag detta år ska prova någon annan kalender, men å andra sidan så har LF varit prisvärd och tillräckligt varierande för min smak 🤔

Jag vill ha en kalender! Men jag vette tusan vad det ska vara för någon. har ju inte på långa vägar använt upp varken meds eller apolivas kalender än. Godis äter jag inte. Hmmmm.

Ska iallafall köpa en kalender till brorsonen, men vet inte vad än!

Hoppar in här nu, lika bra att inse att sommaren är över 😅
Jag har sen i våras en kalender från Rituals som jag hittade på rea, tror det är deras "minsta", men kollade inte så noga för att inte avslöja nåt. Men den köptes ju för så länge sedan och som sagt på rea, så tror nästan inte att den räknas in i kalenderbudgeten...😇

Funderar på Yves Rocher för tredje året, men väntar nog och ser om den blir billigare på tex black friday. Tror det är ungefär samma innehåll varje år så annars är det nog roligare att lägga pengarna på en helt ny. Men över lag tycker jag det varit saker som ändå använts (förutom röda läppstift, tror jag sålde ett av dom nåt år).

Vill helst ha en för hår eller hudvård. Använder inte så mycket smink, så kanske Nivea eller Schwartzkopf skulle bli bra 🤔 Förra årets ätbara blev Haribo och den hittade jag på Ica och har för mig att jag var nöjd med. Så det lutar åt någon liknande i år, har haft två lakritskalendrar men blivit lite besviken för jag är mest förtjust i saltlakrits och det har varit så många chokladdoppade i både Haupt och Bülow. Aja, jag har ju tre månader kvar på mig att fundera och leta efter eventuella rabattkoder 😁

Hoppar in här nu, lika bra att inse att sommaren är över 😅
Jag har sen i våras en kalender från Rituals som jag hittade på rea, tror det är deras "minsta", men kollade inte så noga för att inte avslöja nåt. Men den köptes ju för så länge sedan och som sagt på rea, så tror nästan inte att den räknas in i kalenderbudgeten...😇

Funderar på Yves Rocher för tredje året, men väntar nog och ser om den blir billigare på tex black friday. Tror det är ungefär samma innehåll varje år så annars är det nog roligare att lägga pengarna på en helt ny. Men över lag tycker jag det varit saker som ändå använts (förutom röda läppstift, tror jag sålde ett av dom nåt år).

Vill helst ha en för hår eller hudvård. Använder inte så mycket smink, så kanske Nivea eller Schwartzkopf skulle bli bra 🤔 Förra årets ätbara blev Haribo och den hittade jag på Ica och har för mig att jag var nöjd med. Så det lutar åt någon liknande i år, har haft två lakritskalendrar men blivit lite besviken för jag är mest förtjust i saltlakrits och det har varit så många chokladdoppade i både Haupt och Bülow. Aja, jag har ju tre månader kvar på mig att fundera och leta efter eventuella rabattkoder 😁

Jag hade Cliniques förra året. Mest hudvård. Bara lite smink (eyeliner, mascara, läppstift och rouge om jag inte minns fel). Bra storlekar på produkterna också! Inte så många minisar men flera fullstora.

Jag hade Cliniques förra året. Mest hudvård. Bara lite smink (eyeliner, mascara, läppstift och rouge om jag inte minns fel). Bra storlekar på produkterna också! Inte så många minisar men flera fullstora.
Åh, det låter ju som lagom mycket smink, får hålla lite koll efter den också. Vet ju att det är ett bra märke 😊

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 892
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar