Hoppar in här nu, lika bra att inse att sommaren är över
Jag har sen i våras en kalender från Rituals som jag hittade på rea, tror det är deras "minsta", men kollade inte så noga för att inte avslöja nåt. Men den köptes ju för så länge sedan och som sagt på rea, så tror nästan inte att den räknas in i kalenderbudgeten...
Funderar på Yves Rocher för tredje året, men väntar nog och ser om den blir billigare på tex black friday. Tror det är ungefär samma innehåll varje år så annars är det nog roligare att lägga pengarna på en helt ny. Men över lag tycker jag det varit saker som ändå använts (förutom röda läppstift, tror jag sålde ett av dom nåt år).
Vill helst ha en för hår eller hudvård. Använder inte så mycket smink, så kanske Nivea eller Schwartzkopf skulle bli bra
Förra årets ätbara blev Haribo och den hittade jag på Ica och har för mig att jag var nöjd med. Så det lutar åt någon liknande i år, har haft två lakritskalendrar men blivit lite besviken för jag är mest förtjust i saltlakrits och det har varit så många chokladdoppade i både Haupt och Bülow. Aja, jag har ju tre månader kvar på mig att fundera och leta efter eventuella rabattkoder