Jag såg att det finns en Exit adventskalender på svenska i år. Jag kan ha råkat beställa den precis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Biancas vad den nu heter. Fick ju mycket kritik för att innehållet var för dåligt.Jag är sugen på någon med enbart smink. Vilken har varit bra tidigare år? Tips mottages tacksamt av alla som läser!
Den kritiken berodde ju i första hand på att några var missnöjda på att innehållet var i mindre format. Vilket är rätt vanligt i kalendrar. Det säger sig ju själv att allt inte kan vara i originalstorlek. Då skulle en kalender bli ohyggligt dyr.Biancas vad den nu heter. Fick ju mycket kritik för att innehållet var för dåligt.
Jag hade lumenes för två år sedan och var rätt missnöjd. Hade hudotekets förra året och var toppen nöjd. Fick prova många saker jag inte köpt själv och det var generösa storlekar på mycket. Några hårvårdsprodukter men de var också bra. Tror jag kommer köra samma i årJag hade Cliniques kalender förra året. Jag gillade den! Bra produkter i bra storlekar.
Om jag minns rätt fick hon be om ursäktDen kritiken berodde ju i första hand på att några var missnöjda på att innehållet var i mindre format. Vilket är rätt vanligt i kalendrar. Det säger sig ju själv att allt inte kan vara i originalstorlek. Då skulle en kalender bli ohyggligt dyr.
Snittpriset visade sig vara mycket fördelaktigt om jag minns rätt.
Jag hade lumenes för två år sedan och var rätt missnöjd. Hade hudotekets förra året och var toppen nöjd. Fick prova många saker jag inte köpt själv och det var generösa storlekar på mycket. Några hårvårdsprodukter men de var också bra. Tror jag kommer köra samma i år
För vad?Om jag minns rätt fick hon be om ursäkt
För vad?
Ett skämt tyckte mångaDet var väl för många som inte tyckte att den var prisvärd jämfört med andra kalendrar...
Ett skämt tyckte många
20000 sålda. Några hundra klagade. Och så media som älskar att skriva negativa saker om vissa kändisar
Nej den blir det inte. Har varit mycket struntsaker i den plus att deras produkter varierar otroligt i kvalitet.Biancas vad den nu heter. Fick ju mycket kritik för att innehållet var för dåligt.
Köpte revolutions kalender förra året som bara innehöll smink, rätt billig och jag har använt det mesta faktiskt .Jag är sugen på någon med enbart smink. Vilken har varit bra tidigare år? Tips mottages tacksamt av alla som läser!
Jag var också nöjd med den för två år sedanKöpte revolutions kalender förra året som bara innehöll smink, rätt billig och jag har använt det mesta faktiskt .