EmmaBovary
Trådstartare
Vad gäller rena smink/hudvårdskalendrar så är jag nog lite för kräsen och specifik för det åtminstone med hudvård - en ren sminkkalender skulle jag nog dessutom tycka vore lite trist, men om det är en blandning så känns det som en som att det är en större chans att det blir så nära en fullträff det kan bli (kollar dessutom upp delar av innehållet innan köp, för jag vill veta att jag är intresserad av åtminstone ett antal av produkterna som ingår).Jag hoppas GLOWiD kommer med en kalender för den vill jag ha.
Annars står det mellan Skincity och Hudoteket... jag tycker Skincity blivit sämre iom att de blivit uppköpta av Kicks så det är lite övervikt för Hudoteket.
Sedan kommer jag att kolla på Bangerhead, deras kalender brukar vara väldigt fin (men jag har prioriterat bort den, till skillnad från @Zinfernia har jag en begränsad budget för adventskalendrar ).
En ren sminkkalender kommer aldrig att bi aktuell, dels sminkar jag mig sällan och dels får jag ofta allergiska reaktioner av smink så jag håller mig till det jag vet jag tål.