Jag var inte jätteimponerad förra året. Pralinhuset t.ex. har godare choklad.Malmö chokladfabrik, har de god choklad? Såg att det fanns en sådan kalender på coolstuff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var inte jätteimponerad förra året. Pralinhuset t.ex. har godare choklad.Malmö chokladfabrik, har de god choklad? Såg att det fanns en sådan kalender på coolstuff
Jag har haft prosecco-kalender tidigare, men hittar ingen i år letar salt-laktris men hittar ingen annan än Haupt. Jag var tyvärr inte jättenöjd med den förra året.
Brexit har även fört med sig bra saker. Det är lättare att tämja klicka-fingret på vissa fantastiska kalendrar där man lär åka på extra avgifter (syftar inte alls på Space NK).
Är jag sämst på att leta, eller finns den inte än?Säger som vanligt Lakritsfabriken
Inte bara saltlakrits, men mycket. Och så bra!
Lakritsfabriken! Alla dagarJag har haft prosecco-kalender tidigare, men hittar ingen i år letar salt-laktris men hittar ingen annan än Haupt. Jag var tyvärr inte jättenöjd med den förra året.
Ja, det där är Haupt, som jag inte gillade.
Vad är det?Jag klickade definitivt INTE hem en Space NK idag på försläppet.
SKOJA!
Hörde/läste att man inte borde åka på extra avgifter, trots att köpvillkoren säger att man kan få betala extra avgifter.
Jag har haft prosecco-kalender tidigare, men hittar ingen i år
Jo, jag köpte där förra året, tomt än så länge.Kan ju vara så att det bara är mitten av september och att en del företag inte har släppt sina kalendrar ännu, konstigt men sant.
Vinoteket hade förra året.
Är jag sämst på att leta, eller finns den inte än?
Jag tänkte att över 200 inlägg i tråden innebar att hysterin var i full gång och jag låg efterTror att den, sunt nog, inte finns att köpa än.
En av de dyrare kalendrarna inom skönhet.Vad är det?
Jag var in och kollade deras sida, deras vanliga vinkalender står som slutsåld. Men det var den enda jag hittade.Vinoteket hade förra året.
Är också sugen på den efter att ha sett Margareta Grääs öppningsvideo.En av de dyrare kalendrarna inom skönhet.
Alltså Margaretas video med YSL kalendern…