Adventskalendertråden 2023

Jag har tittat på Mr Cake, hade ingen koll på dem innan. Verkar ju vara massor med riktigt trevliga godsaker. Funderar nästan på att beställa kalender för att få massa smakprover.
Har egentligen bestämt att jag inte ska ha något mer ätbart än en chokladkalender, för mer godis än så vill jag inte äta dagligen. Och öppna ätbar kalender utan att smaka samma dag känns lite som att en del av grejen försvinner.

Och varit inne på Coolstuff. Inget som lockade mig just nu, men var det inte någon som efterfrågade en frökalender? Det verkar ha en på gång.

Senast ändrad:
Jag har haft prosecco-kalender tidigare, men hittar ingen i år 😅 letar salt-laktris men hittar ingen annan än Haupt. Jag var tyvärr inte jättenöjd med den förra året.

Brexit har även fört med sig bra saker. Det är lättare att tämja klicka-fingret på vissa fantastiska kalendrar där man lär åka på extra avgifter (syftar inte alls på Space NK).

Jag klickade definitivt INTE hem en Space NK idag på försläppet.

SKOJA! 💸🤑

Hörde/läste att man inte borde åka på extra avgifter, trots att köpvillkoren säger att man kan få betala extra avgifter.

Funderar påhur jag ska göra med kalender I år.

Hade kalender med kaffe, choklad, godis, hudvård (2 st) och en med te och bok som adventsgåva. Ingen var egentligen dålig men inte heller jättespännande. Kaffe dricker jag ju i alla fall, teet drack jag aldrig upp. Choklad och godis åts ju upp såklart men kändes mest onödigt. Hudvården i småflaskor allt annat än slut och kommer inte behöva fyllas på än. Av de stora flaskorna jag använt har jag inte gillat alla, de som blev favoriter fylls på när de tar slut och så har jag hittat andra favoriter från märket men tyvärr inte de som brukar vara i kalendern.

Så egentligen borde jag kanske inte ha någon kalender men jag vill ju ha en bara för att det hör julen till. Jag kan bara inte klura ut vad jag vill se bakom luckorna...

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar