Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är på engelska, men det kanske du såg?Såg just en korsordskalender på Coolstuff, funderar om det vore något till föräldrarna
Fanns både ochDen är på engelska, men det kanske du såg?
Gjorde det? Det missade jag. Då kanske det blir en på svenska till mig själv (och ev mamma).Fanns både och
Det andra lokala företaget med chokladkalender har börjat ta emot bokningar. Är nästan säker på att jag inte ska ha någon. Har haft från dem senaste åren och de flesta pralinerna är goda, men i år har jag ju tänkt nöja mig med en chokladkalender och den är redan beställd.
Jag nöjer mig nog med Ölandschoklad i år.Jag beställde från Johannas
Hade önskat att Coolstuff även hade delux kalendrarna.Gröt och müslikalendrarna finns i lager!
Men det skulle bli jätteskoj när du väl får öppna ikappJag är sugen på en parfymkalender och en smyckeskalender, men har bestämt mig för att vara duktig ( ) och inte köpa nån kalender alls i år. Jag missar två veckors lucköppnande pga bortrest och det känns inte så skoj då.
Den lokala pralin kalendern som jag hade förra året kunde man välja med eller utan spritsmaker vilket var toppenSka nog nöja mig så i år men det blir kanske också en pralin kalender från lokala chokladbutiken. Beror på hur många hon tänker ha spritsmak i.
Men det skulle bli jätteskoj när du väl får öppna ikapp
Vilket kap!Det är förra årets kalender som de sålde ut för 700 spänn, halleluja!