Adventskalendertråden 2023

Det andra lokala företaget med chokladkalender har börjat ta emot bokningar. Är nästan säker på att jag inte ska ha någon. Har haft från dem senaste åren och de flesta pralinerna är goda, men i år har jag ju tänkt nöja mig med en chokladkalender och den är redan beställd.

Korsordskalender låter ju spännande. Ska fundera lite på det.

I övrigt har jag nog landat i att göra egna adventsgåvor för 1-4 advent. Hittade nya trevliga smycken från favoritmärket så gör nog paket med såna och så blir det lyx-fika med glögg chokladpraliner och saffrransbröd/mjuk pepparkaka. Kan nog bli ngn hudvård i ett paket också.

Har börjat fylla på den tomma Molton Brown kalendern från förra året. Hittills är bara 4 luckor fulla dock 😂 1 löste, 1 burk marmelad och 2 havrebollar 😂 blir säkert mest ätbara saker i den om jag känner mig själv rätt.
IMG_20230920_203825.webp

Införskaffat 2 av 5 paket till min egen kalender. Blir ett paket att öppna samt minibok med novell (insåg att jag aldrig läste dem förra året så ska återanvända) samt att jak kostar på mig lyxig fika varje advent + sista paketet till julafton.

Ska nog nöja mig så i år men det blir kanske också en pralin kalender från lokala chokladbutiken. Beror på hur många hon tänker ha spritsmak i.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar