Nu finns årets kalender med chokladdoppade (väldigt goda) kolor att beställa hos Pärlans konfektyr, min enda kalender i fjol och det blir nog en repris i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu finns årets kalender med chokladdoppade (väldigt goda) kolor att beställa hos Pärlans konfektyr, min enda kalender i fjol och det blir nog en repris i år.
Håller med om att de flesta blir dyrare och dyrare, och då känns det inte lika kul med tanke på att det ändå kommer vara några produkter som inte passar så bra. Halva grejen enl mig är att få prova på lite nya grejer, men inte behöva betala fullt pris för exakt allt. Då kan man ju lika gärna lägga pengarna på rätt produkter i fullstorlek från början. (Och ja, jag inser såklart hur bortskämt det låter, en julkalender är ingen rättighet och såklart får företagen sätta priset själv osv. Men tror ändå att vissa kan tappa kunder om priset blir för högt jämfört med förra året)Jag kanske slår till på några på rea.
Var fö förbi Åhléns idag i ett annat ärende och såg massor av kalendrar. Men jag tyckte de hade blivit så himla dyra? Eller så kände jag mig kanske rikare i fjol? Men ingen under 1500 kr, det kändes konstigt.
Jag har förhandsbeställt den från LH Cosmetics. Ja den var svindyr. Men hellre en som jag tror att jag verkligen kommer gilla än flera halvdana. Har massor med hudvård.kvse från ifjol. Fast det kanske blir nån till med ätbart också...
Jaha. Då slank den ned fast jag inte ens försökt sova än. Allt är ditt fel.
Fast den ser iofs ut att vara tillräckligt liten för att kunna hänga med på resan. Nån kalender måste jag ju ha…
Någon har fått mejl va?Idag är det tre månader kvar till julafton, om 68 dagar så börjar vi att öppna luckorna!
Och jag funderat på hur folk ska ha råd att köpa dyra kalendrar i år med tanke på inflationen. Kommer många få rea ut sina kalendrar? Eller kommer folk fortsätta spendera?Håller med om att de flesta blir dyrare och dyrare, och då känns det inte lika kul med tanke på att det ändå kommer vara några produkter som inte passar så bra. Halva grejen enl mig är att få prova på lite nya grejer, men inte behöva betala fullt pris för exakt allt. Då kan man ju lika gärna lägga pengarna på rätt produkter i fullstorlek från början. (Och ja, jag inser såklart hur bortskämt det låter, en julkalender är ingen rättighet och såklart får företagen sätta priset själv osv. Men tror ändå att vissa kan tappa kunder om priset blir för högt jämfört med förra året)
Hittade youtys nu (tack @athena_arabians ) och den jag funderade på kostade 999, jag är ganska säker på att jag betalade runt 700 förra året. Visst nu får man allt i en necessär, men jag behöver ingen sån. Så nu blir det till att leta vidare... kommer sluta med Yves Rocher ändå känns det som haha. Bangerheads kostar liksom 1490, och Glossybox 1299. Lyko har visserligen en för 899, men den innehåller bara deras egna märke (inget fel på dom produkterna av det jag testat) men för dom pengarna vill jag testa nåt nytt märke också
Och jag funderat på hur folk ska ha råd att köpa dyra kalendrar i år med tanke på inflationen. Kommer många få rea ut sina kalendrar? Eller kommer folk fortsätta spendera?
Jag tar mitt ansvar för detta! Återkom i slutet av december om du blir missnöjd. Mitt största problem är att inte samtidigt råka klicka hem en massa annat därifrån "när jag ändå beställer".
Idag är det tre månader kvar till julafton, om 68 dagar så börjar vi att öppna luckorna!
Och jag funderat på hur folk ska ha råd att köpa dyra kalendrar i år med tanke på inflationen. Kommer många få rea ut sina kalendrar? Eller kommer folk fortsätta spendera?
Var det inte ett gäng på rea redan förra året?Och jag funderat på hur folk ska ha råd att köpa dyra kalendrar i år med tanke på inflationen. Kommer många få rea ut sina kalendrar? Eller kommer folk fortsätta spendera?
The horrorJag var med på live med Grääs igår, tydligen är det vissa som sliter upp kalendern direkt den kommer.