Adventskalendertråden 2023

Jag ser nu att Coolstuff har höjt priset på MyMüeslis müslikalender, med 200kr typ, sen förra året.
Funderar på om det går att beställa direkt från MyMüeslis tyska sida eftersom de la ner sin svenska för nått år sen. Jag är ju mer sugen på en av deras delux kalendrar med mer varierat innehåll och inte bara müsli eller gröt. Men jag kan inte tyska så känns lite vanskligt. 🙈

Jag ser nu att Coolstuff har höjt priset på MyMüeslis müslikalender, med 200kr typ, sen förra året.
Funderar på om det går att beställa direkt från MyMüeslis tyska sida eftersom de la ner sin svenska för nått år sen. Jag är ju mer sugen på en av deras delux kalendrar med mer varierat innehåll och inte bara müsli eller gröt. Men jag kan inte tyska så känns lite vanskligt. 🙈
Ta den dyraste bara så är det lugnt 😆

Jag tänkte kika in här för lite inspiration, men 17 sidor är mycket att ta sig igenom. Provar därför att slänga ut en fråga efter tips på någon prisvärd och rolig smink-adventskalender?

Dottern (16 år) hade en förra året som hon uppskattade, så jag tänkte i år försöka vara ute i god tid och köpa en smink-adventskalender åt henne. Dock är jag själv inte alls insatt i vilka märken och vilken sorts smink som är populärt hos ungdomar nu, och vet således inte vilken kalender som kan vara lämplig.

Kalendern dottern hade förra året var en billig köpt på Rusta/DollarStore eller liknande butik. Jag tänkte försöka få tag på en något bättre i år, tänker mig ett pris runt ca 5-700 kr. Finns det några kalendrar ni kan rekommendera att jag kollar upp?

Jag har haft samma fundering i att beställa därifrån, har även rabatt sedan förra kalendern som jag tror kan fungera fortfarande men vem vet om hur villkoren ser ut då det står på tyska:p Buke övertalade mig i våras (men var då rätt utsålt i grötsmaker) att det ska vara möjligt så jag har tänkt skapa en "Elly beställer gröt från Tyskland"-tråd så kanske någon kan hjälpa oss :D

Det går att beställa till Sverige när jag testar.

Jag tänkte kika in här för lite inspiration, men 17 sidor är mycket att ta sig igenom. Provar därför att slänga ut en fråga efter tips på någon prisvärd och rolig smink-adventskalender?

Dottern (16 år) hade en förra året som hon uppskattade, så jag tänkte i år försöka vara ute i god tid och köpa en smink-adventskalender åt henne. Dock är jag själv inte alls insatt i vilka märken och vilken sorts smink som är populärt hos ungdomar nu, och vet således inte vilken kalender som kan vara lämplig.

Kalendern dottern hade förra året var en billig köpt på Rusta/DollarStore eller liknande butik. Jag tänkte försöka få tag på en något bättre i år, tänker mig ett pris runt ca 5-700 kr. Finns det några kalendrar ni kan rekommendera att jag kollar upp?

Jag tyckte att Makeup Mekka hade en bra kalender ifjol. Kan vara värt att kika på (tror dock inte att den kommit ut till försäljning än).

Går inte sidan fungerar inte den har inte behörighet står det.
Jag kom också in. Det är inte så att du sitter på jobbet med konstiga inställningar i web-läsaren? När jag hade häst och behövde kolla datum för klubbtävlingar inför att lämna in schemaönskemål fick jag inte gå in på den sidan då det räknades som spel och dobbel...

Makeup revolution, Makeup Mekka, Essence, Catrice?

@MML jag var nöjd med Make up revolution det året jag hade den, blandat men rätt basic (ögonskuggor, pennor av olika slag, ögonbrynsgrejer...)
Vad jag sett verkar de vara rätt lika år från år :)

Jag kom också in. Det är inte så att du sitter på jobbet med konstiga inställningar i web-läsaren? När jag hade häst och behövde kolla datum för klubbtävlingar inför att lämna in schemaönskemål fick jag inte gå in på den sidan då det räknades som spel och dobbel...
Var på jobbet men surfar på min egna mobilsurf (privata alltså) men gick hemma via vifit.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar