Snart är det natt igen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart är det natt igen…
Bra jobbat alla! Glossgods lilla är nu slutsåld. Ska bara försöka sitta på händerna en liten stund till så den stora också säljer slut.
Eller behöver jag lite mer färg i mitt liv? Hälsningar hon som bara sminkar sig när hon är ensam…
Jäklar vad färg och glitter det var i deras ögonskuggor
Jag veeeeeet! Men jag funderar på om jag ska göra en egen kalender och köpa de produkter jag vill ha enbart, tror det (kanske) blir billigare ändå.
Finns det någon mer chips-kalender iår än Pringles på Coolstuff? Hade vart kul med en till sambon, men den på coolstuff var 4smaker varav en han äter
Sen funderar på vad jag vill ha iår svårare tydligen.
Jag använder så extremt få produkter så det är nog tyvärr inte värt det.Jag rekommenderar glossgods stora kalender för den är inte slutsåld än.
Gör en egen! Finns ju massor av småpåsar om man letar runt lite, och då blir det maximal variation (inom ramarna för det du tror att han uppskattar)Finns det någon mer chips-kalender iår än Pringles på Coolstuff? Hade vart kul med en till sambon, men den på coolstuff var 4smaker varav en han äter
Sen funderar på vad jag vill ha iår svårare tydligen.
Bestämde mig för att jag inte ska ha någon hudvårdskalender i år, måste ju hinna använda högen med produkter jag redan har hemma
Så jag slog till på LH Cosmetics istället Den verkar vara väldigt bra, så jag ser fram emot att öppna den i december!
Sant, man måste ofta liksom ha sakerna synligt framme för att komma ihåg att använda dem Men uppskattar ändå en användbar necessär framför en bökig papperslåda som tar upp massa plats och ofta får slängas efteråt Särskilt när jag ska ta med mig kalendern upp till Norge några dagar innan julaftonJag skulle gärna köpa den i år igen. Men jag kan inte riktigt motivera det när jag knappt använt fjolårets (glömmer som bort den när allt är i en necessär). Var några riktigt bra grejer i den som jag tänker köpa ändå. Jag känner att 2024 blir året när jag glittrar lite mer.
Min egengjorda har fått 2 tillskott, med snickers
Tror att innehållsförteckningen är fel också för det är samma som den jag och @Zinfernia hade för två år sedan.Nu har delikatesskalendern kommit in till coolstuff. Men den har bäst före-datum i juni i år. Känns sådär, men kanske har det blivit fel. Ska klura lite om jag orkar kontakta kundtjänst.
Klart du måste köpa en ny av bara den anledningen jag tycker att du ska köpa delikatesskalendern nästa år, äta upp innehållet i november och sedan fylla kalendern med eget innehåll till decemberTror att innehållsförteckningen är fel också för det är samma som den jag och @Zinfernia hade för två år sedan.
Jag använder den kalendern för att göra min egen men den håller på att gå sönder så nästa år får jag nog köpa mig en ny delikatesskalender.