Adventskalendertråden 2023

Bra jobbat alla! Glossgods lilla är nu slutsåld. Ska bara försöka sitta på händerna en liten stund till så den stora också säljer slut.

Eller behöver jag lite mer färg i mitt liv? Hälsningar hon som bara sminkar sig när hon är ensam… :angel:

Bra jobbat alla! Glossgods lilla är nu slutsåld. Ska bara försöka sitta på händerna en liten stund till så den stora också säljer slut.

Eller behöver jag lite mer färg i mitt liv? Hälsningar hon som bara sminkar sig när hon är ensam… :angel:

Jäklar vad färg och glitter det var i deras ögonskuggor ✨

Finns det någon mer chips-kalender iår än Pringles på Coolstuff? Hade vart kul med en till sambon, men den på coolstuff var 4smaker varav en han äter 🙃

Sen funderar på vad jag vill ha iår :rofl: svårare tydligen.

Finns det någon mer chips-kalender iår än Pringles på Coolstuff? Hade vart kul med en till sambon, men den på coolstuff var 4smaker varav en han äter 🙃

Sen funderar på vad jag vill ha iår :rofl: svårare tydligen.

OLW hade en som lottades ut i vissa affärer förra året men tror inte att jag sett någon annan som går att köpa, popcornkalendrar finns det några varianter av om det fungerar.

Bestämde mig för att jag inte ska ha någon hudvårdskalender i år, måste ju hinna använda högen med produkter jag redan har hemma :p

Så jag slog till på LH Cosmetics istället :o Den verkar vara väldigt bra, så jag ser fram emot att öppna den i december! :love:

Jag skulle gärna köpa den i år igen. Men jag kan inte riktigt motivera det när jag knappt använt fjolårets (glömmer som bort den när allt är i en necessär). Var några riktigt bra grejer i den som jag tänker köpa ändå. Jag känner att 2024 blir året när jag glittrar lite mer. :D

Jag skulle gärna köpa den i år igen. Men jag kan inte riktigt motivera det när jag knappt använt fjolårets (glömmer som bort den när allt är i en necessär). Var några riktigt bra grejer i den som jag tänker köpa ändå. Jag känner att 2024 blir året när jag glittrar lite mer. :D
Sant, man måste ofta liksom ha sakerna synligt framme för att komma ihåg att använda dem :grin: Men uppskattar ändå en användbar necessär framför en bökig papperslåda som tar upp massa plats och ofta får slängas efteråt :) Särskilt när jag ska ta med mig kalendern upp till Norge några dagar innan julafton :D

Har faktiskt inte sett kalenderöppningen, dels för att jag vill överraskas och dels på grund av att Grääs tyvärr aldrig har undertexter på sina videos.

Glitter 🤩

Den här tråden ger farlig inspiration...Jag tänkte inte ha en kalender i år men med allt prat om att göra en egen, så kom jag på att jag har 24 fina tygpåsar kvar från något år (lykos kalender tror jag) och känner att dom förtjänar att bli använda :angel: och där kan man ju ploppa i lite allt möjligt av ätbart, te, små nagellack, smycke etc. Kanske får göra en liten lista ändå 😁

Nu har delikatesskalendern kommit in till coolstuff. Men den har bäst före-datum i juni i år. Känns sådär, men kanske har det blivit fel. Ska klura lite om jag orkar kontakta kundtjänst.
Tror att innehållsförteckningen är fel också för det är samma som den jag och @Zinfernia hade för två år sedan.

Jag använder den kalendern för att göra min egen men den håller på att gå sönder så nästa år får jag nog köpa mig en ny delikatesskalender. :angel:

Tror att innehållsförteckningen är fel också för det är samma som den jag och @Zinfernia hade för två år sedan.

Jag använder den kalendern för att göra min egen men den håller på att gå sönder så nästa år får jag nog köpa mig en ny delikatesskalender. :angel:
Klart du måste köpa en ny av bara den anledningen 😁 jag tycker att du ska köpa delikatesskalendern nästa år, äta upp innehållet i november och sedan fylla kalendern med eget innehåll till december :up:

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar