Ja, jag känner mig ju lite ensam i shoppandet just nu, så jag säger köp.
Jag har ju redan köpt fyra utöver min egna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag känner mig ju lite ensam i shoppandet just nu, så jag säger köp.
Lite som omvänd psykologi? Ungefär som när tv varnar om inslag med otäcka bilder och ALLA som tidigare slötittat plötsligt sitter klistrade mot skärmenFast om det finns en varning i trådstarten så slipper vi ju känna oss skyldiga när kronofogden knackar på, det är ju ändå ingen som läser sida 1 mer än de första 10 minuterna för sen har vi ju lyckats fylla några sidor med glada hejarop.
Lista på inköpen tack!Jag har ju redan köpt fyra utöver min egna.
Lite som omvänd psykologi? Ungefär som när tv varnar om inslag med otäcka bilder och ALLA som tidigare slötittat plötsligt sitter klistrade mot skärmen
Lista på inköpen tack!
Jag har ju redan köpt fyra utöver min egna.
Efter att ha överlagt med mig själv lite (för er som inte minns så väntade jag i fjol till black friday för rabatter som sen inte blev rabatterat), så har jag nu köpt delikatesskalendern. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp öppnandet pga bortrest två veckor, men jag funderar på att helt enkelt vänta och öppna när jag är hemma igen. Då blir det förvisso en del kvar in på januari, men det kanske är trevligt det med? Eller så öppnar jag alla luckor på en gång och tokfrossar.
Ta för guds skull inte med dig lucka nr 24, julkakan är fullständigt oätlig.
Jag börjar tveka igen om jag verkligen är värd en kalender. Känns som ett omen att det inte gick tidigare.
Jag trodde också att jag gillade fruktkaka.... men sen tog jag en tugga av den kakan och blev brutalt medveten om att jag inte gör det. Åtminstone inte den där genomvidriga skapelsen.Nä, alltså jag kommer inte släpa med mig en kalender på 4,5 kg när jag åker bort. Tror dock att kolakalendern får följa med (får se när jag fått den). Men jag älskar ju fruktkaka, så jag öppnar nog den luckan på julafton och så får vi se om jag tycker den är god.
Jag trodde också att jag gillade fruktkaka.... men sen tog jag en tugga av den kakan och blev brutalt medveten om att jag inte gör det. Åtminstone inte den där genomvidriga skapelsen.
Det finns faktiskt inga ord för hur äcklig den är
Resten av kalendern är underbar, i alla fall var den det för två år sedan! Jättebra köpJag känner att jag verkligen ser fram emot detta. Kan sluta hur som helst. Men resten av kalendern verkar ju bestå av enbart mumsigheter. Om nu innehållsförteckningen stämmer.
Den var ju så vidrig! Snacka om antiklimax i en i övrigt fantastisk kalender.Jag trodde också att jag gillade fruktkaka.... men sen tog jag en tugga av den kakan och blev brutalt medveten om att jag inte gör det. Åtminstone inte den där genomvidriga skapelsen.
Det finns faktiskt inga ord för hur äcklig den är
Ja! Fullständigt oätlig! Och så såg den så god ut samtidigt.Den var ju så vidrig! Snacka om antiklimax i en i övrigt fantastisk kalender.
Ja så vi slipper bli stämda av de som fallit ner i fördärvet.Borde vi kanske ha en varningstext i början av varje tråd?
Vi kanske kan ha träff i samband med årets turné?Nej! Vi vill väl att vårt lilla community ska växa? Ju fler kalenderöppningar desto roligare