Adventskalendertråden 2023

Med det här tempot som @Habina och @Elendil håller på inköpen fastän det fortfarande bara är september så kommer vi nog ha tillräckligt med kalendrar för att kunna köra en rikstäckande turné i december 😂

Haha, garnkalendrarna beställde jag i april, eftersom garnerna handfärgas så är det då de säljs eftersom säljarna måste veta hur mycket de ska färga och också hinna färga.

Med det här tempot som @Habina och @Elendil håller på inköpen fastän det fortfarande bara är september så kommer vi nog ha tillräckligt med kalendrar för att kunna köra en rikstäckande turné i december 😂

Jag tänker att Norberg kan bli kalenderentusiasternas Mekka. Att de liksom får vallfärda dit lagom till den 1 december. En kalenderfärd, där man kan passa på att förboka kalendrar för upphämtning när man väl anlänt

Jag vill ändå vara tydlig med (även om Norberg fortfarande låter roligt) att jag shoppat klart kalendrar för i år.

Det tror jag när jag ser det. :rofl:
Ni kanske kan ordna sponsorer ? Och Grääs kanske kan komma dit som kändisgäst?

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar