Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår att Norberg är en metropol men jag tycker nog att det borde vara fler stopp på turnén?Ja som sagt min släkt på mammas sida kommer ju från Norberg så det tål ju att tänkas på.
Med det här tempot som @Habina och @Elendil håller på inköpen fastän det fortfarande bara är september så kommer vi nog ha tillräckligt med kalendrar för att kunna köra en rikstäckande turné i decemberJag förstår att Norberg är en metropol men jag tycker nog att det borde vara fler stopp på turnén?
Jag tänker att Norberg kan bli kalenderentusiasternas Mekka. Att de liksom får vallfärda dit lagom till den 1 december. En kalenderfärd, där man kan passa på att förboka kalendrar för upphämtning när man väl anläntJag förstår att Norberg är en metropol men jag tycker nog att det borde vara fler stopp på turnén?
Jag vill ändå vara tydlig med (även om Norberg fortfarande låter roligt) att jag shoppat klart kalendrar för i år.
Jag med... *ringer kulturskolan *Det tror jag när jag ser det.
Jag tänker att Norberg kan bli kalenderentusiasternas Mekka. Att de liksom får vallfärda dit lagom till den 1 december. En kalenderfärd, där man kan passa på att förboka kalendrar för upphämtning när man väl anlänt
Jag vill ändå vara tydlig med (även om Norberg fortfarande låter roligt) att jag shoppat klart kalendrar för i år.
Ni kanske kan ordna sponsorer ? Och Grääs kanske kan komma dit som kändisgäst?Det tror jag när jag ser det.
Ni kanske kan ordna sponsorer ? Och Grääs kanske kan komma dit som kändisgäst?
Och DÄR var bubbel-kalendern i lager. jag ska dessutom vara borta en vecka i december...
Länk till ostkalendern tackSå... det blev en ostkalender till mig iår Lär köpa nån med godis sen också
https://www.dindeli.com/butik/adventskalender-ost/Länk till ostkalendern tack
Då har jag beställt en kalender till mig