Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänker att det är nån variant av det härTyvärr går det inte att lägga in bilder i pm, så jag försöker gömma bilderna här.
Hoppas det funkar nu… Blev lite brydd av lucka tre, jag tror det är två skedar helt enkelt.
Jag är glad att jag slipper ingefärskakorna, men vet inte riktigt vad jag ska göra med glöggkryddorna. Den dagen den sorgen.
Visa bifogad fil 129009
Känner att snart är det kanske dags för en lista på kalendrar + användare nu när de börjar trilla in hos folk.
Själv sitter jag fortfarande och funderar på vilken jag vill ha. En utöver IKEA är tanken... Samt en till pojkvännen. Kikade på Grääs öppningar och Nivea's kändes inte helt bra. När hon öppnade såg ju kalendern ut att falla sönder, samt att jag är lite osäker på om han gillat fotbollstemat. Rituals kändes lite bättre. Vet att han använt deras produkter förr.. Tåls att tänkas på.
Finns det någon kalender med bad skum?
Ja jag har tänkt på att det kan bli lite tokigt med uppdelningen kvinna/ man för det behöver ju inte alls avspegla vad man gillar. Istället skulle jag nog snarare uppskatta att det beskrivs vad kalendern innehåller för dofter. Jag tycker ofta att det är svårt att se vad de innehåller.Jag gjorde ju en egen till maken förra året. Tror faktiskt inte det som finns i kalendrarna riktade mot män riktigt passar honom dels så är utbudet ganska trist (dålig variation). Han gillar sötare dofter och kör gärna bodyscrub, ansiktskräm mm. Tror typ han skulle uppskatta en bodyshop kalender mer än de flesta kalendrar marknadsförda mot män.. Dock så såg ju rituals kalendern riktigt trevlig ut men jag misstänker att dofterna kanske mer är sånt jag uppskattar än vad han gör. Köpte ett gåvoset förut till honom från rituals som var mot män men tror jag använde upp det mesta själv . Senast köpte jag en duschtvål som luktar hallon-godis till honom och den var väldigt uppskattad.
tyvärr inte så många bad skum mer bad bomber och andra saker än bad skum.Lush och bomb cosmetics