Hittade en frökalender med blommor och ätbart som jag funderar på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Bubbel kostade 1299, så absolut onödigt dyr.. men jag tycker att den är riktigt bra, i år var det dessutom fler smaker än när jag köpte den sist för två år sen. dock orimligt köp då jag jobbar borta 2-4 dagar i veckan och är borta en vecka i decemberVinoteket?
Deras vinkalender kommer tydligen i lager v.41, är sugen men jäklar! 1600 spänn!
Jag hade en förra året, tyckte den var trevlig. Det var odlingstips till också.Hittade en frökalender med blommor och ätbart som jag funderar på.
Varför har ingen gjort en kalender där varje lucka är en kalender?
Tänk så kul liksom, ena dagen öppnar man en ostkalender, andra dagen en sminkkalender och tredje en chipskalender och så vidare.
Briljant ju.
Jag ska ju bara ha choklad och triss i år... hade jag ju bestämt...
Glöm inte tekalendern så att du har något gott att dricka när du sitter i soffan och myser med en chokladpralin, en hederlig ostmacka och korsord.Jag ska ju bara ha choklad och triss i år... hade jag ju bestämt...
(och kanske korsord...)
Den här tråden är inte bra...
Nej, det ska jag med säkerhet inte ha i år. Det är alltid för många sorter jag inte gillar och då måste jag resa mig från soffan och göra nytt te som jag gillar.Glöm inte tekalendern så att du har något gott att dricka när du sitter i soffan och myser med en chokladpralin, en hederlig ostmacka och korsord.
Hur mycket vin är det i en sån då totalt sätt?Vinoteket?
Deras vinkalender kommer tydligen i lager v.41, är sugen men jäklar! 1600 spänn!
Jag gör ju egen kalender till dottern, förra årets första lucka var MrCakes kalender, iår är första luckan GlossGods kalenderVarför har ingen gjort en kalender där varje lucka är en kalender?
Tänk så kul liksom, ena dagen öppnar man en ostkalender, andra dagen en sminkkalender och tredje en chipskalender och så vidare.
Briljant ju.
24 flaskor a ca 20cl +/- , så typ knappt 5L tror jag. Nån flaska kanske är lite större men då typ 37cl tror jag.Hur mycket vin är det i en sån då totalt sätt?
Jo men hallå, jag vill ju att någon annan redan ska ha gjort paketeringen så att jag bara kan klicka hem det färdiga mästerverketÄr det inte så du har haft det de senaste två åren…?
Swishar du mig så ska jag se till att din december kommer att bli en stor överraskning.Jo men hallå, jag vill ju att någon annan redan ska ha gjort paketeringen så att jag bara kan klicka hem det färdiga mästerverket
Ja överraskad blir jag säkertSwishar du mig så ska jag se till att din december kommer att bli en stor överraskning.
Hade inte du en smyckestråd med dina smycken?Ja överraskad blir jag säkert
Jag funderar på om jag inte ska göra en egen kalender till mig i år. Jag hittar ingen skönhets/sminkkalender jag vill ha och jag vill ju inte köpa någon bara för att. I år är jag dessutom mer sugen på att köpa dyra örhängen eftersom jag under de senaste 25 åren inte ens haft hål i öronen förrän jag tog nya för ett par veckor sedan. (Ja, jag vet att det finns kalendrar med smycken men det är väldigt långt ifrån min smak. Alldeles för små, diskreta och tråkiga grejer )
Jag kanske ska göra en blandkalender med lite smink, några kroppskrämer och lite blingbling
Jodå! Jag har ju några kilonHade inte du en smyckestråd med dina smycken?
Please do!Den innehöll fö delvis andra saker än vad som stod på coolstuff hemsida, så om nån vill ha rätt innehållsförteckning innan ni köper så kan jag fota.