Adventskalendertråden 2023

Swishar du mig så ska jag se till att din december kommer att bli en stor överraskning. :up::D
Ja överraskad blir jag säkert 😁

Jag funderar på om jag inte ska göra en egen kalender till mig i år. Jag hittar ingen skönhets/sminkkalender jag vill ha och jag vill ju inte köpa någon bara för att. I år är jag dessutom mer sugen på att köpa dyra örhängen eftersom jag under de senaste 25 åren inte ens haft hål i öronen förrän jag tog nya för ett par veckor sedan. (Ja, jag vet att det finns kalendrar med smycken men det är väldigt långt ifrån min smak. Alldeles för små, diskreta och tråkiga grejer 😂)

Jag kanske ska göra en blandkalender med lite smink, några kroppskrämer och lite blingbling 🤔

Ja överraskad blir jag säkert 😁

Jag funderar på om jag inte ska göra en egen kalender till mig i år. Jag hittar ingen skönhets/sminkkalender jag vill ha och jag vill ju inte köpa någon bara för att. I år är jag dessutom mer sugen på att köpa dyra örhängen eftersom jag under de senaste 25 åren inte ens haft hål i öronen förrän jag tog nya för ett par veckor sedan. (Ja, jag vet att det finns kalendrar med smycken men det är väldigt långt ifrån min smak. Alldeles för små, diskreta och tråkiga grejer 😂)

Jag kanske ska göra en blandkalender med lite smink, några kroppskrämer och lite blingbling 🤔
Hade inte du en smyckestråd med dina smycken?

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar