Tycker Lush var väldigt bra förra året Även om det inte bara var skumtyvärr inte så många bad skum mer bad bomber och andra saker än bad skum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker Lush var väldigt bra förra året Även om det inte bara var skumtyvärr inte så många bad skum mer bad bomber och andra saker än bad skum.
Får upp 15% på Glossybox på instagram, vet inte om du sett det?Väntar på att Kahls ska släppa en kaffekalender och så funderar jag fortfarande på att beställa glossybox.
Inte förtjust i bad bomber. Så det går bort för mig.Tycker Lush var väldigt bra förra året Även om det inte bara var skum
Inte förtjust i bad bomber. Så det går bort för mig.
Lush är ju alltid Lush men för mig som inte har badkar så fungerar inte deras kalendrar.Tack för Bomb-tipset @Elendil
Lite mer inom min budget än Lush (som jag suktat efter tidigare)
Inte förtjust i bad bomber. Så det går bort för mig.
Länge sen jag provade.Vad tycker du om badsalt? https://amzn.eu/d/
Jag vill ha bomber men inte betala en förmögenhet för varje badLush är ju alltid Lush men för mig som inte har badkar så fungerar inte deras kalendrar.
Bomb Cosmetics har jättetrevliga tvålar, luktar jättegott och är snälla mot händerna.
Jag tycker den är värd, mycket bra saker! Väntar på att den ska släppasNågon som vet när Penstore brukar släppa sin kalender? Och de som hade förra årets upplaga - var den bra? Värd priset?
Köpte min kalender 23/10 förra åretJag tycker den är värd, mycket bra saker! Väntar på att den ska släppas
Minns inte när den släpptes förra året… kanske kan hitta när jag betalade eller nåt Ska kolla!
Nej, skicka gärna om du kanFår upp 15% på Glossybox på instagram, vet inte om du sett det?
Och så många ministorlekarNi som vill ha skönhetsgrejor, har ni sett Sisley’s fina - och svindyra - kalender?
Jag hade kunnat nöja mig med den yttre förpackningen, seriöst
XMASLOVE men har inte provat självNej, skicka gärna om du kan
PrisetNi som vill ha skönhetsgrejor, har ni sett Sisley’s fina - och svindyra - kalender?
Jag hade kunnat nöja mig med den yttre förpackningen, seriöst