Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har läst om personer som har delat upp lego/pusel i 24 olika paket, då borde man kunna komma undan halvbiligt i alla fallHar en julkalender till barnet som jag brukar fylla med små saker, fyndade precis två leksakskalendrar på rea som jag tänkte öppna och lägga i min egengjorda! Mycket nöjd och kom rätt billigt undan
(Förstår mer och mer varför min mamma sa att jag inte skulle börjat med det här… )
Ja, det är också smart! Köpa saker en och en håller inte i längdenHar läst om personer som har delat upp lego/pusel i 24 olika paket, då borde man kunna komma undan halvbiligt i alla fall
Min mamma varvade med chokladgodis (med julmotiv, tomtar och färgglada grankottar och sånt) förra året fick mitt barn sockar i något paket, vantar kan ju också funkaJa, det är också smart! Köpa saker en och en håller inte i längden
Så brukar jag också göra, och om det behövs underkläder tex så får det vara i nån lucka. Förra året hade vi en Nisse istället som ibland lämnade någon liten present, ibland något bus och ibland gav ett uppdrag (typ att pepparkaksformerna var framplockade och uppdraget var att baka pepparkakor). Mycket uppskattat här och gav bra variation åt mammanMin mamma varvade med chokladgodis (med julmotiv, tomtar och färgglada grankottar och sånt) förra året fick mitt barn sockar i något paket, vantar kan ju också funka
24 leksaker blir verkligen jättemycket!
Är inte detta en ursäkt för att köpa fler kalendrarJaha, nu har mitt resesällskap bangat så resan är inställd. Plötsligt har jag inga ursäkter för att köpa fler kalendrar.
Är inte detta en ursäkt för att köpa fler kalendrar
Så himla konstigt, jag testade för typ en kvart sedan, kom in efter typ 5 minuter i kö och alla kalendrar fanns fortfarande till salu. Jag tänkte inte heller köpa någon men det verkar inte alls vara lika hårt tryck på deras kalendrar i år som tidigare.Jag kunde inte motstå och gå in på skoj på lykos billigaste kalender. Köplats 19851! Nu har jag inte tänkt köpa nån av dem, men så sjukt vilket tryck! Däremot går Makeup stores kalender att köpa och jag är vansinnigt sugen.
Ja jag kollade också på den. Jag tycker deras produkter brukar vara bra kvalitet och den är bra pris.Jag kunde inte motstå och gå in på skoj på lykos billigaste kalender. Köplats 19851! Nu har jag inte tänkt köpa nån av dem, men så sjukt vilket tryck! Däremot går Makeup stores kalender att köpa och jag är vansinnigt sugen.
Jag undrar om de har många fler av kalendrarna i år?Så himla konstigt, jag testade för typ en kvart sedan, kom in efter typ 5 minuter i kö och alla kalendrar fanns fortfarande till salu. Jag tänkte inte heller köpa någon men det verkar inte alls vara lika hårt tryck på deras kalendrar i år som tidigare.
Eller så har folk mindre pengar att konsumera med tanke på ränteläget och övriga utgifter som bara skenat det senaste året.Jag undrar om de har många fler av kalendrarna i år?