Tehuset Java har väl med bara svartvte också tror jag?och @Elendil
Vilken har ni hittat med bara svart te? Jag har tidigare köpt Kaffelundens, till mina föräldrar, men de har meddelat att det inte blir någon sådan i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tehuset Java har väl med bara svartvte också tror jag?och @Elendil
Vilken har ni hittat med bara svart te? Jag har tidigare köpt Kaffelundens, till mina föräldrar, men de har meddelat att det inte blir någon sådan i år
och @Elendil
Å nu blev det farligt för plånboken igen!Om det inte redan nämnts: Impecta släpper en adventskalender med fröer!!
och @Elendil
Tehuset Java.
De kommer att släppa en deluxe kalender senare men den brukar vara blandad.
https://tebutiken.se/julkalender/1218-julkalender-med-24-svarta-teer.html
Jag hade denna i fjol och var jättenöjd, så den blir det nog i år också! Dock inga luckor man öppnar om man vill ha det utan det är en stor låda och så ligger påsarna numrerade i där.
@LadyCovergirl tror Muminkalendern var med bara svarta teer. Och inte massa konstiga julsmaker
Tehuset Java har väl med bara svartvte också tror jag?
Kom på att köper du den som jag har så är det en tepåse per dag så då kanske de vill ha varsin kalender.
Tehusets svarta kalender är i lösvikt.
Oh, Happysoaps ska ha ha adventskalendrar! En med minisar och en med fullstora produkter, blev jättesugen på den med minisar då jag länge velat prova deras produkter.
Jag hade deras förra året, jättenöjd!
Vad får era djur för kalender? Jag har redan lagt en beställning på en Wild Freedom och en Cosima kalender.
Funderar på att köpa en till kollegans katt bara på skoj Om jag bara ska köpa en, vilken rekommenderar du då?Vad får era djur för kalender? Jag har redan lagt en beställning på en Wild Freedom och en Cosima kalender.