Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förra året sänkte de en del i slutet av november, men då vet man ju inte om alla kalendrar finns kvar.När brukar Coolstuff ha nedsatt? Är det bara vid Black Friday?
Rituals hotade med att stämma MR Cake förra året för att deras kalender hade, precis som rituals, ”små hus i en by” att de inte var ett dugg lika spelade ingen roll. Rituals hävdade att konceptet var deras.
Japp, tror att det var 20% på BlackFriday förra året, mitt enda spontanköp.Någon som vet om Happy Soaps kalender var på rea på black friday förra året? Jag vill ha den lilla men vill inte köpa den för fullpris om den kommer på rea sen.
Nej inte bara du vet inte om jag ska ha någon skönhetskalender i år än, hade Yves Rocher förra året, Make up revolution året innan dess.Är det bara jag som panikartat försöker använda förra åretsprodukter för att kunna motivera årets köp?
Vad Innehåller egentligen GlowId? Är det mest ansiktsmasker eller även andra hudvårdsprodukter?
Är det bara jag som panikartat försöker använda förra åretsprodukter för att kunna motivera årets köp?
Vad Innehåller egentligen GlowId? Är det mest ansiktsmasker eller även andra hudvårdsprodukter?
Är det bara jag som panikartat försöker använda förra åretsprodukter för att kunna motivera årets köp?
De två kalendrarna från GLOWiD har innehållit alla typer av hudvård och enormt många av förpackningarna har varit full size. Eftersom jag är K-beautyfantast så är det få saker i de kalendrarna jag inte använt.
Vad är K-beauty egentligen?
Dom har en liten också, köpte den lilla och är så taggad, aldrig provat Essnce förut Haft Sniph två år men aldrig riktigt varit helnöjd med Sniphs kalender så de ska bli kul att testa Essnce iställetEssnces parfymkalender sålde slut på tre timmar. Tänker att det inte kan ha varit många exemplar till salu...