Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?! Var den inget bra?Kollat på maggans öppning av Molton Brown, och jag är inte ett dugg sugen att köpa den i år.
Jag hade den förra året (köpte den också på rea), och typ 80% kändes som samma som föregående år, bara 2 nya dofter lät det som, en på parfymen och sen tvål + lotion. Och nått jäkla ljus eller hårmask vill jag inte haVa?! Var den inget bra?
Edit: Kollade slutet och iom att jag köpte på rea är jag nöjd
Ah, jag hade ju inte förra åretJag hade den förra året (köpte den också på rea), och typ 80% kändes som samma som föregående år, bara 2 nya dofter lät det som, en på parfymen och sen tvål + lotion. Och nått jäkla ljus eller hårmask vill jag inte ha
Meh. Essnce är slutsåld, Muli är slutsåld, LH Cosmetics är slutsåld.
Vet inte vad jag ska köpa för nåt.
YSL finns kvar…
Den står dock som slutsåld Måste vara kvar sen förra året. Står ju också säljstart mitten av okt.
Nu är Makeup Stores också slutsåld och jag drabbas av enorm fomo.
Vad vill du ha för typ av kalender?
Min kalender kom idagTråden låg på sida 2
Min kalender från Penstore kommer imorgon. Hur ska jag kunna motstå att öppna förrän i december?!
På samma tema fick jag uppdatering från MrCake att min kalender står som ”färdigplockad”. Innebär det att de snart kommer skicka den?!
Men jag är ju måttlig ibland! Vissa år köper jag ingen och andra år typ 20nämde adventskalendrar på jobbet och då ett par som jag köpt/funderar på. Då tyckte en kollega att jag var väldigt inne på det här med kalendrar, men då tänkte jag bara att då har de inte stött på er andra och framförallt inte @Zinfernia.