Adventskalendertråden 2023

IMG_1695.webp

Har beställt pen stores, för tredje året i rad. Får se om det känns mycket som upprepning.
Blev sugen på impectas frökalender, men blev snål, nästan 1300 kr kändes för mycket. Ska fundera lite. Ev blir det köp till en släkting (vilket förhoppningsvis gynnar mig i slutänden, så att säga).

Har beställt pen stores, för tredje året i rad. Får se om det känns mycket som upprepning.
Blev sugen på impectas frökalender, men blev snål, nästan 1300 kr kändes för mycket. Ska fundera lite. Ev blir det köp till en släkting (vilket förhoppningsvis gynnar mig i slutänden, så att säga).

Smart drag! Låta någon anna göra jobbet med blommorna och grönsakerna och sen får du (förhoppningsvis) smaka på det goda. :up:

Finns det någon kalender med enbart flytande duschtvål? Jag älskar verkligen konceptet med kalendrar, men det enda inom skönhet/kroppsvård som jag faktiskt skulle använda allt i kalendern av är nog helt vanlig duschtvål. Skulle vara perfekt med någon med 24 olika roliga dofter i småflaskor, men har inte hittat någon 😞

I övrigt borde jag nog köpa en MrCake-kalender i år med, var nöjd förra året och de hade ju fantastisk kundservice när min kalender var lite försenad i posten (lyckades inte ens äta upp allt som de skickade som kompensation).

Kikade precis på Impectas. Har aldrig testat frökalender men var lite trött att bara odla samma saker som vanligt i år, så det hade varit kul med lite överraskningar.

Vad finns det för andra frökalendrar?

Finns det någon kalender med enbart flytande duschtvål? Jag älskar verkligen konceptet med kalendrar, men det enda inom skönhet/kroppsvård som jag faktiskt skulle använda allt i kalendern av är nog helt vanlig duschtvål. Skulle vara perfekt med någon med 24 olika roliga dofter i småflaskor, men har inte hittat någon 😞

I övrigt borde jag nog köpa en MrCake-kalender i år med, var nöjd förra året och de hade ju fantastisk kundservice när min kalender var lite försenad i posten (lyckades inte ens äta upp allt som de skickade som kompensation).

BodyShops är nog mycket duschtvål men inte helt. Där finns även bodylotions, bodybutter och sånt.

Titta på Bayliss and Harding, inte bara duschtvål men inga ”konstiga” hudvårdsprodukter utan vanlig lotion.

https://www.ahlens.se/produkter/sko...-24-days-e1ebf98e-3d98-4392-966c-8e2ce4844d82

Molton Brown är väl många flytande duschtvålar. Kolla Grääs öppning 🙂

Kikade precis på Impectas. Har aldrig testat frökalender men var lite trött att bara odla samma saker som vanligt i år, så det hade varit kul med lite överraskningar.

Vad finns det för andra frökalendrar?

Jag hittade i diverse grupper på FB tidigare, som olika privatpersoner gjort. Köpte en för några år sen som var helt ok, om än inte så fancy förpackad som varken Impecta eller Florea, dock betydligt rimligare prissatt.

Om någon vill ha BodyShops kalendrar till extrapris så säljer de ut förra årets kalendrar på hemsidan, tror att man måste logga in för att se dem.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV