Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har beställt pen stores, för tredje året i rad. Får se om det känns mycket som upprepning.
Blev sugen på impectas frökalender, men blev snål, nästan 1300 kr kändes för mycket. Ska fundera lite. Ev blir det köp till en släkting (vilket förhoppningsvis gynnar mig i slutänden, så att säga).
Har beställt pen stores, för tredje året i rad. Får se om det känns mycket som upprepning.
Blev sugen på impectas frökalender, men blev snål, nästan 1300 kr kändes för mycket. Ska fundera lite. Ev blir det köp till en släkting (vilket förhoppningsvis gynnar mig i slutänden, så att säga).
Finns det någon kalender med enbart flytande duschtvål? Jag älskar verkligen konceptet med kalendrar, men det enda inom skönhet/kroppsvård som jag faktiskt skulle använda allt i kalendern av är nog helt vanlig duschtvål. Skulle vara perfekt med någon med 24 olika roliga dofter i småflaskor, men har inte hittat någon
I övrigt borde jag nog köpa en MrCake-kalender i år med, var nöjd förra året och de hade ju fantastisk kundservice när min kalender var lite försenad i posten (lyckades inte ens äta upp allt som de skickade som kompensation).
Finns det någon kalender med enbart flytande duschtvål? Jag älskar verkligen konceptet med kalendrar, men det enda inom skönhet/kroppsvård som jag faktiskt skulle använda allt i kalendern av är nog helt vanlig duschtvål. Skulle vara perfekt med någon med 24 olika roliga dofter i småflaskor, men har inte hittat någon
I övrigt borde jag nog köpa en MrCake-kalender i år med, var nöjd förra året och de hade ju fantastisk kundservice när min kalender var lite försenad i posten (lyckades inte ens äta upp allt som de skickade som kompensation).
Floreas! Släpps … idag!!Kikade precis på Impectas. Har aldrig testat frökalender men var lite trött att bara odla samma saker som vanligt i år, så det hade varit kul med lite överraskningar.
Vad finns det för andra frökalendrar?
Molton Brown är väl många flytande duschtvålar. Kolla Grääs öppningFinns det någon kalender med enbart flytande duschtvål? Jag älskar verkligen konceptet med kalendrar, men det enda inom skönhet/kroppsvård som jag faktiskt skulle använda allt i kalendern av är nog helt vanlig duschtvål. Skulle vara perfekt med någon med 24 olika roliga dofter i småflaskor, men har inte hittat någon
Tyvärr bara 4 duschtvålar (och en badolja), så det är inte så många som man kan tro.Molton Brown är väl många flytande duschtvålar. Kolla Grääs öppning
Kikade precis på Impectas. Har aldrig testat frökalender men var lite trött att bara odla samma saker som vanligt i år, så det hade varit kul med lite överraskningar.
Vad finns det för andra frökalendrar?
Hur illa är det?Om någon vill ha BodyShops kalendrar till extrapris så säljer de ut förra årets kalendrar på hemsidan, tror att man måste logga in för att se dem.
Nevermind, kanske bäst att aldrig vetaHur illa är det?
I prisdipp då haha
CA 200 kr rabatt, 696 kr nu istället för 995Nevermind, kanske bäst att aldrig veta