Är inte det en ganska dålig rabatt?CA 200 kr rabatt, 696 kr nu istället för 995
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det en ganska dålig rabatt?CA 200 kr rabatt, 696 kr nu istället för 995
Jo!Är inte det en ganska dålig rabatt?
Jo jag tycker nog detÄr inte det en ganska dålig rabatt?
Oj! Ja det var väl inte ett lockpris direktJo!
Men jag tycker nog att den här är ännu värre. Drygt 400:- rabatt på en kalender från 2021
Visa bifogad fil 129836
Om den är två år gammal så får vi hoppas de har koll på datum så inget är utgången...Jo!
Men jag tycker nog att den här är ännu värre. Drygt 400:- rabatt på en kalender från 2021
Visa bifogad fil 129836
Om den är två år gammal så får vi hoppas de har koll på datum så inget är utgången...
Tänker på Grääs förra året när hon öppnade en annan kalender där innehållet hade blivit grönt pga gammalt.
Jag och mamma ska köpa varsin Prosecco kalender från Vinoteket
Alla som är slutsålda.
Ett par slutsålda kalendrar finns på Tradera om du du måste ha de som är slut bl a ett antal från Caia som folk uppenbart försöker att tjäna pengar på.
Eller så hittade jag en TOM BodyShop kalender för 99:- om du vill fylla den själv.
Förra årets var hanterbarHur stor är MR Cakes adventskalenders paket när det kommer? Tänkte om jag kunde få med mig det när jag går å handlar eller om jag måste gå två ggr.
Fungerar en vanlig matkasse att bära den i eller ska jag ta en större?Förra årets var hanterbar
Fungerar en vanlig matkasse att bära den i eller ska jag ta en större?
Toppen, behöver en hand till shoppingvagnen. Så har bara en ledig till paketJag tyckte den var ganska liten (men då hade jag glossybox också), och minns inte att det var krångligt att hämta ut den. Matkasse funkade att bära i.