Adventskalendertråden 2023

Blev ett inköp av en kinder kalender på Gekås. Var lite sugen på niveas, men misstänker att jag inte kommer använda allt.

Köpte istället 2 par svensk human strumpor, en större kinder tomte, en påse bilar, Nutella b ready, mer kinder choklad och en dagcreme (från något märke kommer inte ihåg vilket 🙈) att stoppa i min egen kalender. Ville ha någon trevlig duschtvål i lagom förpackning som känns lyxig men hittade ingen. Överväger att beställa någon presentförpackning från Molton Brown med bara duschtvål.

Jag håller på och öppnar tvålkalendern från i fjol. Går lite långsamt då jag använder upp tvålarna en i taget innan jag öppnar nästa. Tog ett tag innan jag fattade vad kakris var för nåt. :rofl:

IMG_4440.webp

Är det någon här som känner till en god varm choklad-kalender? Tänkte först köpa Whittards, men den verkar vara slutsåld.

Chokladhusets variant har jag testat, men tyckte inte om speciellt. För mycket vit choklad dessutom.

Jag också :o men de skulle ju inte släppa den förens nu vid tio :cautious:
Jag uppdaterade sidan kl 9:55 (innan det fanns den inte), kastade mig över knappen när kalendern dök upp och klickade mig igenom kassan så fort att jag inte ens visste vad jag valt för leveranssätt 😅 . Men det blev rätt ändå, annars hade jag ju behövt välja vilken butik jag velat hämta i också. Hysterin över en jäkla kalender liksom 😂

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV