Åh, så kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått årets redan? Känns som min fastnat på vägen eller nåt.Jag tyckte den var ganska liten (men då hade jag glossybox också), och minns inte att det var krångligt att hämta ut den. Matkasse funkade att bära i.
Har du fått årets redan? Känns som min fastnat på vägen eller nåt.
Livet är för kort för tråkiga kalendrar, vill du ha Nutella, köp Nutella!Hitta en till adventskalender jag vill ha. Nutella
Går bara beställa hit via Tyska Amazon, så antingen hoppas hittar annan stans eller EKO bra adventskalendrar nästa vecka, men tror nog slutar med jag beställer
Kan du länka till Nutellakalendern?Hitta en till adventskalender jag vill ha. Nutella
Går bara beställa hit via Tyska Amazon, så antingen hoppas hittar annan stans eller EKO bra adventskalendrar nästa vecka, men tror nog slutar med jag beställer
Varför finns det inga adventskalendrar med kakor?
Kan du tyska?Varför finns det inga adventskalendrar med kakor?
Jag köpte en produkt från LH Cosmetics nyss. Inte provat från dem förr men blev så glatt överraskad. Köpte en kombinerad ögonskugga och blush i ett. Så fina färger och pigmentJag vill nog ha LH Cosmetics igen! Har sett på deras (eller Linda Hallberg, kommer inte ihåg..) Instagram att de ska ha en i år också. Förra året var det bara smink, och lite verktyg (borstar/penslar, puderpuff, fransböjare och lite sånt) - gillar dem också och det känns inte som utfyllnad när det är riktiga grejer (inte några minipenslar med två cm skaft osv..).
Har inte sett någon detta årDelicato hade en nåt år. Minns inte om den är återkommande.
Det finns tydligen svenska/engelska versioner också. Det gör det lite enklare, om jag känner att jag vill baka varje dagKan du tyska?
Plätzchen Adventskalender: 24 wundervolle Rezepte für die Adventszeit https://amzn.eu/d/0NMrlPf
Det finns tydligen svenska/engelska versioner också. Det gör det lite enklare, om jag känner att jag vill baka varje dag
Jag såg förövrigt att USA har kakkalendrar.
En billigare idé kanske är att göra en egen adventskalender med kakrecept i varje lucka. Eller baka 24 st kakor på förhand och fylla i luckorna. Tål att fnulas på!Men tänk så mycket kakor du kommer att ha på julafton!
Jag är rätt säker på att det går att skicka post från USA till Sverige annars. Kostnaden för frakt och tull behöver vi kanske inte räkna på